Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Denne Tweeten av en random dude på Twitter sier nok om saken:

Så bra :p

Strålende å se intervjuet av Schleck, han viser at han ikke har gitt opp enda, "I will get my revenge", fantastisk.

Andy får faen i seg nå. Han vet at Contador er redd og svak i år!

Hør på buinga. Jeg koser meg!

Ikke ofte jeg vil noen vondt, men contador har ingen respekt hos meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å høre at det ble buet på Contador når han sto på podiet, så det vil vel kanskje si at det ikke er bare oss raringene her inne som syntes det var noe forbanna tull at de rykket...

Gledet meg å høre at han skulle ta hevn opp Tourmalet :)

Edit:

poiet faktisk :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar

"Contador kommer ikke til å si noe annet enn at han ikke fikk med seg hva som skjedde. Så har han på en måte ryggen fri."

Og kanskje det er noe i det...

Pøh, han vet veldig godt hva som skjedde, men velger likevel å gå på. Det er ingenting annet er dårlig sportsmanship og ikke fair play.

Han kan ikke ha unngått å få det med seg.

Og lær deg hvordan quote fungerer, takk.

Lenke til kommentar

"Contador kommer ikke til å si noe annet enn at han ikke fikk med seg hva som skjedde. Så har han på en måte ryggen fri."

jeg hadde også sagt dette om jeg hadde vært Conta, å si noe annet ville være dumt, uansett hvor sant det er eller ikke. Du hører jo de som doper seg sier "nei, jeg har ikke dopet meg", utenom at det betyr at de er dopfrie...

Lenke til kommentar

Contador skulle vært piska på pungen med flisete bremse-vaier. Angripe en konkurrent slik som han gjorde viser at han er usikker på seg selv og sine evner, og dermed må benytte seg av juks. En syklist som er sikker på at han kan vinne den gule trøyen hadde ikke støtet der, men i mine øyne er hele Astana med Vino og Conta i spissen uspiselige. Viser bare til Lance og Jan som flere ganger stoppet for hverandre, det handler om fair play!

Lenke til kommentar

Pøh, han vet veldig godt hva som skjedde, men velger likevel å gå på. Det er ingenting annet er dårlig sportsmanship og ikke fair play.

Han kan ikke ha unngått å få det med seg.

Og lær deg hvordan quote fungerer, takk.

Quotingen virker ikke i dag.

Det er flere grunner til at jeg ikke i min villeste fantasi tror at det var bevisst fra Contador sin side.

1.Han vet om GA

2.Han vet hva som vil skje hvis han bryter den

3.Det var flere andre som rykket.

Det jeg synes er veldig rart, er at det er så mange som dømmer han på forhånd, uten å vite grunnene til at han ikke gjorde det...

Jeg vil ihvertfall høre hva han sier først...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...