Gå til innhold

Tour de France 2010

Latias

TdF  

104 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner TdF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag Otto:HOLD NÅÅÅÅÅ KJEEEEEEEEEEEEEEEEEFT!!! Snakk om å skyldiggjøre en mann før man vet omstendighetene! For alt DU vet, så kan han ha misforstått hvorfor Schleck stoppet! Er det Astana-saken i fjor som gjør at du dømmer han på forhånd? siden du har vært lagkamerat med Lance???

Er du drita?

Selvfølgelig så han det. Han lå jo et stykke bak og hadde god tid til å sjekke det. I tillegg snudde han seg da han gikk forbi og syklet enda hardere.

Lenke til kommentar

Dag Otto:HOLD NÅÅÅÅÅ KJEEEEEEEEEEEEEEEEEFT!!! Snakk om å skyldiggjøre en mann før man vet omstendighetene! For alt DU vet, så kan han ha misforstått hvorfor Schleck stoppet! Er det Astana-saken i fjor som gjør at du dømmer han på forhånd? siden du har vært lagkamerat med Lance???

Hvorfor stopper man i et sykkelritt? Noe teknisk må ha skjedd, og da rykker man ikke på den gule trøya, det er den uskrevne regelen, sånn er det, enkelt og greit. Dessuten har de radiokommunikasjon, så de i bilen vet hva som har skjedd og kan si i fra. Han så seg også bakover hele tiden.

Lenke til kommentar

Hvorfor stopper man i et sykkelritt? Noe teknisk må ha skjedd, og da rykker man ikke på den gule trøya, det er den uskrevne regelen, sånn er det, enkelt og greit. Dessuten har de radiokommunikasjon, så de i bilen vet hva som har skjedd og kan si i fra. Han så seg også bakover hele tiden.

Tror nok han er rimelig klar over den regelen. kanskje Bontempi har slurvet på en eller annen måte. problemer med radioen. kanskje han trodde Schleck hadde gått på en skikkelig smell og så at Andy hadde kommet nærmere...kan være tusen grunner, men jeg vet ikke hva det er så jeg dømmer han ikke på forhånd...

Lenke til kommentar

Er ikke trollunge. slutt å skap deg selv. Det kan være hundre grunner til at han ikke stoppet og det vet vi ikke...

Det var en teknisk feil, man så at kjedet hoppet av. Dette ser alle som har tv-skjerm og oversikt, altså teambilene, derav og Astana sin, da er det bare å si i fra. Om man bryr seg om fair sykling så spør man også "hva skjedde, skal jeg vente?"

Men... VOOOOOOEEEEEEEEECKLEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D BBOX BOUYGUES TELECOM!!!!

Lenke til kommentar

Er ikke trollunge. slutt å skap deg selv. Det kan være hundre grunner til at han ikke stoppet og det vet vi ikke...

Han så jo det godt. I tillegg er det noe som heter radiokommunikasjon. Skjerp deg.

kanskje han ikke så akkurat at Andy hadde problemer, kanskje det var problemer med radiokommunikasjon. trenger ikke å skjerpe med bare fordi jeg ikke dømmer folk på forhånd. tror han er ganske klar over de reglene...

Lenke til kommentar

Det var en teknisk feil, man så at kjedet hoppet av. Dette ser alle som har tv-skjerm og oversikt, altså teambilene, derav og Astana sin, da er det bare å si i fra. Om man bryr seg om fair sykling så spør man også "hva skjedde, skal jeg vente?"

Men... VOOOOOOEEEEEEEEECKLEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D BBOX BOUYGUES TELECOM!!!!

nå tror jeg at han bryr seg om fair sykling og ikke dømemr han på forhånd som mange tydeligvis gjør...kanskje Bontempi slet med radiokommunikasjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...