Gå til innhold

har problemer med gta iv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer meg å forstå hva du mener. Det er faktisk en grunn til at vi har norsk på skolen...

Men du lastet ned spillet gratis? Fra Pirate Bay da eller? For piratversjonene av spillet har nemlig det problemet at bilen du kjører begynner å kjøre av seg selv.

Lenke til kommentar
Har problemer meg å forstå hva du mener. Det er faktisk en grunn til at vi har norsk på skolen...

Men du lastet ned spillet gratis? Fra Pirate Bay da eller? For piratversjonene av spillet har nemlig det problemet at bilen du kjører begynner å kjøre av seg selv.

ja bilen kjører uta seg selv men jeg kan styre med gear det funker men ikke og gasse for gassen står på fult skal jeg se til controls? .men jeg lasta ned fra pirat bay

Lenke til kommentar
Som jeg sa tidligere, kjøp spillet så fikser du det problemet!

ok men det funker vis jeg seter på di setingsan på setings da funker det men det kommer tilbake vis jeg går i en annen bil skal jeg se litt på det spillet

Lenke til kommentar
Bleklager, men vi har ikke lov til å hjelp folk med pirat lastet ned spill.

Tråden din vil bli stengt (rapportert)

jeg har lasta dete ned fra thepiratbay det tok faen med 2 dager og laste det ned så skal du raportere det. jeg trenger hjelp med setings på controls for og kjøre den jævla bilen

Lenke til kommentar

Problemet ligger i at du har en ulovlig versjon av spillet. Og Rockstar har gjort det sånn at spillet ikke fungerer skikkelig hvis du ikke har en lovlig versjon.

Vent i hvert fall 12 år til du er gammel nok til å kjøpe det selv...

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Problemet ligger i at du har en ulovlig versjon av spillet. Og Rockstar har gjort det sånn at spillet ikke fungerer skikkelig hvis du ikke har en lovlig versjon.

Vent i hvert fall 12 år til du er gammel nok til å kjøpe det selv...

ok osen veit du det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...