fsx Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 hei jeg lasta ned gta iv gratis full versjon men når jeg skal kjøre bil så står gasen på fult får ikke stoppet bilen hva skal jeg gjøre ? jeg bruker tastaturet skal jeg kjøpe en spillekontrol Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 men får jeg hjelp Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjøp spillet, da fikser du det problemet. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjøp spillet, da fikser du det problemet. hei du jeg fik det gratis men det funker bare di når jeg går i bilen da kjører bilen uten at jeg klarer og fikser det Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har problemer meg å forstå hva du mener. Det er faktisk en grunn til at vi har norsk på skolen... Men du lastet ned spillet gratis? Fra Pirate Bay da eller? For piratversjonene av spillet har nemlig det problemet at bilen du kjører begynner å kjøre av seg selv. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Har problemer meg å forstå hva du mener. Det er faktisk en grunn til at vi har norsk på skolen... Men du lastet ned spillet gratis? Fra Pirate Bay da eller? For piratversjonene av spillet har nemlig det problemet at bilen du kjører begynner å kjøre av seg selv. ja bilen kjører uta seg selv men jeg kan styre med gear det funker men ikke og gasse for gassen står på fult skal jeg se til controls? .men jeg lasta ned fra pirat bay Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Som jeg sa tidligere, kjøp spillet så fikser du det problemet! Men spørsmålet er vel om du får lov til å kjøpe spillet... Endret 14. oktober 2009 av Dofty Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Som jeg sa tidligere, kjøp spillet så fikser du det problemet! ok men det funker vis jeg seter på di setingsan på setings da funker det men det kommer tilbake vis jeg går i en annen bil skal jeg se litt på det spillet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bleklager, men vi har ikke lov til å hjelp folk med pirat lastet ned spill. Tråden din vil bli stengt (rapportert) Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Bleklager, men vi har ikke lov til å hjelp folk med pirat lastet ned spill.Tråden din vil bli stengt (rapportert) jeg har lasta dete ned fra thepiratbay det tok faen med 2 dager og laste det ned så skal du raportere det. jeg trenger hjelp med setings på controls for og kjøre den jævla bilen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Problemet ligger i at du har en ulovlig versjon av spillet. Og Rockstar har gjort det sånn at spillet ikke fungerer skikkelig hvis du ikke har en lovlig versjon. Vent i hvert fall 12 år til du er gammel nok til å kjøpe det selv... Endret 14. oktober 2009 av Dofty Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Problemet ligger i at du har en ulovlig versjon av spillet. Og Rockstar har gjort det sånn at spillet ikke fungerer skikkelig hvis du ikke har en lovlig versjon. Vent i hvert fall 12 år til du er gammel nok til å kjøpe det selv... ok osen veit du det Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Måten du skriver på og din holdning. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Måten du skriver på og din holdning. okei men det er at gta iv det skal jeg kanskje instalere på nytt og ta cracken når internet er avslåt Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lykke til, med det vil fortsatt ikke fungere. Jeg tror vi setter en strek her og slutter denne diskusjonen. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Lykke til, med det vil fortsatt ikke fungere. Jeg tror vi setter en strek her og slutter denne diskusjonen. vent lit hvor mye koster spillet til pc Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er ikke så dyrt. https://prisguiden.no/product.php?productId=99454 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hjelp til piratkopiering ytes ikke på dette forumet. Tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg