pckroken Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 hei hvordan har finn / autodb bygget opp søkemotoren sin trenger en sånn søkemotor på hjemmesidene mine noen som kan hjelpe meg bruker dreamweaver som redigeringsprogram Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva mener du finn og autodb har i sine søkemotorer som du trenger? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det å lage ein søkemotor på heimesida di er ikkje så veldig enkelt. Ikkje så vanskeleg heller, men då krever det ein del innsats. Det beste (og enklaste) i mine auger er å lage all data i ein database. Denne er då søkbar, og kan resultere og filtrere. Å søke i flatfiler er nok óg mogleg, men heller bakvendt. Med mindre du har noko kjennskap til PHP/ASP.NET eller liknande språk, samt eit databasesystem (t.d MySQL) så er det ikkje så lett å berre gjere. Krever ein del hardkoding - ikkje så mykje hjelp i Dreamweaver trur eg. Når det er sagt så er det mogleg å nytte Google til dette. Om sida di er indeksert av Google kan du skrive "site:www.heimeside.no søkeord". Då søker du berre i den sida du har spesifisert i site: . Ikkje noko kjempeproblem å lenke dette opp med Google fra eit søkefelt på sida di heller (men resultatet må vises i same eller eit nytt vindauge med Google resultater). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå