Gå til innhold

Sitter her igjen med 5000 kr, men hvilken mobil?

Anbefalte innlegg

Halo,

Har 5000 kr, men klarer ikke å velge en mobil. Er veldig glad i Sony Ericssons sin W995, Aino og Satio, men er det noen andre som har noe å si her?

Trenger hjelp her, tusen takk!

Hilsen Erik :)

PS: Noen små ting jeg vil at mobilen definivt skal ha:

- Bra kamera

- Greit med plass

- Bra og simpelt OS

- Bra måte å skrive meld. på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, ser litt for komplisert ut. Smartphone er ikke mitt lism.... OS til Sony Ericsson er mye bedre, synes jeg, for meg i allefall. Har hatt HTC Touch Diamond og N97 og ingen av dem hadde noe spesielt. Touchen var desidert dårligst, den ble for kjedelig og "voksen", eller business mann:P

Lenke til kommentar
Vil du ikke ha touch i det hele tatt?

Aino har touch og tastatur, det hadde vært det beste. Liker ikke bare touch, det blir så tungvint å sende meld. N97 har tastatur i tillegg, det har Aino også W995, men når jeg har lest om W995 så sier de så mye bra, og det samme med Satio så får ikke klart å bestemt meg....

Lenke til kommentar
Halo,

Har 5000 kr, men klarer ikke å velge en mobil. Er veldig glad i Sony Ericssons sin W995, Aino og Satio, men er det noen andre som har noe å si her?

Jeg har hatt min w995 i 4 mnd nå. Er knallfornøygd med den. Stor skjerm, gode taster - sms går som en drøm, godt kamera, god minneplass ++++

Lenke til kommentar

Høres bra ut, har nesten ikke hørt noen klager fra W995 eiere. Amobil ga den terningkast 6 på testen deres i tillegg. Men det jeg er litt bekymra for er om SE kommer til å lansere flere kule modeller ut bare få måneder etter at jeg kjøpte den nye mobilen min. Er drit glad i Satio, men den har ikke tastatur i tillegg, jeg synes det er et minus... Men har noe andre erfaring eller meninger her?

Lenke til kommentar
Høres bra ut, har nesten ikke hørt noen klager fra W995 eiere. Amobil ga den terningkast 6 på testen deres i tillegg. Men det jeg er litt bekymra for er om SE kommer til å lansere flere kule modeller ut bare få måneder etter at jeg kjøpte den nye mobilen min. Er drit glad i Satio, men den har ikke tastatur i tillegg, jeg synes det er et minus... Men har noe andre erfaring eller meninger her?

selv om det er 8.1 megapixler i kamraet så sier flere folk at kamraet ikke er bra, men ellers er telefonen topp.

Lenke til kommentar

selv om det er 8.1 megapixler i kamraet så sier flere folk at kamraet ikke er bra, men ellers er telefonen topp.

Der sier jeg meg faktisk enig. Bruker du kameraet ute er det ganske bra etter min mening. Men bruker du det inne, er det ikke en slående kvalitet på bildene. Men så er det jo ikke bare megapixlene det kommer an på heller, sier de som har greie på det ;) Jeg lurer egentlig på hvor mange som bruker mobilbildene sine til annet enn mms......tror neppe det er mange som forstørrer de om henger de i stua :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...