Chiasm Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen andre enn meg som har problemer med å uploade charactern? På profilen min ser man alle achievementsa jeg har fått, men det står Number of Characters: 0. DLC funker fint, jeg er logget inn ingame og har opprettet en profil for lenge siden. Før dere ber meg vente, jeg har hatt spillet siden den 3. (D2Drive ftw!). Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Man får jo velge stemme (trodde hvertfall at det var stemmen jeg valgte) når man oppretter karakteren. 5-6 valg, der cocky var en av dem. Hvert valg spiller av en liten lydsnutt der han sier et eller annet. Mangel på stemme fremstår rett og slett som en bug. Ser de unnskylder seg med at det lar spilleren leve seg mer inn i spillet. Hva er så poenget med valg av stemme/attitude(?). De stemmene der er, som i NWN, bare for korte kommandoer og utbrudd under kamp. Hvis du skulle ha like mange stemmer som voice over på all tekst under samtaler ville mengden blitt så stor at det ville gått ut over den øvrige produksjonen i stor grad. Installerer forøvrig spillet nå. Ruslet inn på Gamestop og spurte om de hadde Collector's Edition. De sa at de hadde én igjen, som jeg fikk snappet foran ansiktet på ei jente(!) som var i samme ærend. Phew! Jeg betalte også kun 499,- for CE-versjonen. Skulle ikke den være dyrere? Endret 5. november 2009 av Aurvan Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 noen som vet hvor man kan skrive inn serialen for delux edition og pre order så man får de tengene en skulle få med da ? finner ingenting vertfall. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 noen som vet hvor man kan skrive inn serialen for delux edition og pre order så man får de tengene en skulle få med da ? finner ingenting vertfall. https://www.direct2drive.com/account.aspx Trykk Download, så scroller du ned. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan funker dette spillet på Xbox 360? Har lyst til å prøve det, men pcen min er ikke i nærheten av å kunne takle det. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan funker dette spillet på Xbox 360? Har lyst til å prøve det, men pcen min er ikke i nærheten av å kunne takle det. Du finner et avsnitt om nettopp det i Gamer.nos anmeldelse: http://gamer.no/article.php?articleId=28995 Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Lagde min første character nå; En human noble warrior. Trives veldig godt med spillet så langt, men merket at det ofte tok flere sekunder fra jeg trykket på noen til samtalen faktisk satte i gang. Men synes å ha lest at dette ble løst ved å installere spillet på harddisken, så nå skal jeg forsøke det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som vet hvordan jeg kan få tak i dette raskest mulig utenom Steam? Prøvde GamersGate, men "Det er ikke tilgjengelig i din region" eller noe sånt piss. Har lett på noen nettbutikker, men de har det ikke inne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Du må på gamersgate.co.uk ikke gamersgate.com Men det har ikke release på GG før imorgen/natt (6. nov er UK release). Gjør ikkenoe, skal på jobb snart uansett,. Det som er fint med digital download, de blir aldri utsolgt. Endret 5. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Takker, skal prøve det. Gjør ikke noe at det ikke kommer før i natt. 9GB vil ta en stund å laste ned. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Står for øvrig at du kan preloade 6 timer før release også. Kanskje kl 19? No idea. Må laste ned hele LOTRO på nytt uansett, fant ut at jeg spilte US trial, og den er inkompatibel med EU versjon som har Codemasters som utgiver istedet for Turbine. Som CM kundeservice sa det. "You got to pick your version and stick to it. There is no compatibility between US and EU clients due to different publishers and paying schemes." Så må jeg starte på nytt Endret 5. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg installerte LotRO fra originaldiskene og satt i to døgn i strekk og oppdaterte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Synd egentlig, for jeg begynte å like min 16 hobbit warden. Ikke faen om jeg gjør alle post delivery og pie questene enda en gang. Da starter jeg en ny race. Nå har jeg kjøpt vanlig konto så jeg får vel spille også. På en EU-server. Hvor holder du til? (end of off-topic) Endret 5. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg var lvl 58 før jeg gadd ta post-questene. Men ja, nok off-topic. Det gikk fint å kjøpte DA:O gjennom GamersGate, men får ikke lastet ned ennå. Men som trøst får jeg Volvo: The Game gratis. Fikk for øvrig "Bonus content" gratis. Hva er det egentlig? Edit: Bonus contest var soundtracket pluss noen bilder til skrivebordet. Veeeldig interessant... Endret 5. november 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 noen som vet hvor man kan skrive inn serialen for delux edition og pre order så man får de tengene en skulle få med da ? finner ingenting vertfall. https://www.direct2drive.com/account.aspx Trykk Download, så scroller du ned. logget inn , finner ikke noe download , å finner ikke noen plass å skrive inn serialene .. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Edit: Bonus contest var soundtracket pluss noen bilder til skrivebordet. Veeeldig interessant... Hvis du får hele soundtracket gratis er ikke det noe å kimse av. Musikken er nemlig det beste jeg har hørt innen fantasy siden Ringenes Herre-filmene. Sitter med en anmelderkopi av spillet, som dessverre ankom litt sent. Spillet virker utrolig stort, jeg har en jobb foran meg hvis jeg skal få ut en anmeldelse i nærmeste fremtid! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ja.. For en fæl jobb du har Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som veit om følger det med noe achievements til stone prisoner dlc for xbox? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Edit: Bonus contest var soundtracket pluss noen bilder til skrivebordet. Veeeldig interessant... Hvis du får hele soundtracket gratis er ikke det noe å kimse av. Musikken er nemlig det beste jeg har hørt innen fantasy siden Ringenes Herre-filmene. Sitter med en anmelderkopi av spillet, som dessverre ankom litt sent. Spillet virker utrolig stort, jeg har en jobb foran meg hvis jeg skal få ut en anmeldelse i nærmeste fremtid! Det er 18 sanger, så ja, vil tippe det er hele soundtracket. Men hva er poenget med "I am the one - DJ Killah Remix"? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Finnes det en måte å bytte mellom party members på samme måte som man gjorde med TAB i KOTOR? Altså ikke velge de individuelt, men "tabbe" mellom de. Foretrekker det fremfor f1-4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå