leifeinar Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Får beskjed om at den ikke gjennkjenner grafikk kortet mitt. har HD5770..... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Får beskjed om at den ikke gjennkjenner grafikk kortet mitt. har HD5770..... Har HD5870, og det blir månelyst hvis jeg ikke får spilt det uten problemer i morgen... :O Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spilte i ca en time i går. Var smertefult å legge det fra seg etter så kort tid. Men fy så digg det blir å komme hjem i dag Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bestilte dette fra CDON og har ikke fått det enda men jeg venter i spenning. Det kommer vel en av de neste dagene. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har elska spillet, helt til nå. Tror questen jeg driver med er bugga siden det er fler som bærer seg ille over den, selvom hos meg er det helt motsatt av hva andre opplever D: Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Man venter og venter, og endelig nærmer det seg slippdato, og så går grafikkortet dukken dagen før dagen! Argh! Spiller ikke Origins med X800. Ser ut som det blir FM2010 noen dager til. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gleder meg til å få testet dette på 360 selv om jeg ser flere anmeldelser klager når man sammeligner det mot pc versjonen. Blir å være på gamestop kl 1000 i morgen for å si det sånn... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har HD5870, og det blir månelyst hvis jeg ikke får spilt det uten problemer i morgen... Var ikke værre enn en Reinstall av ATI driver etter spilet var installert så ingen grunn til pustevansker Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Har HD5870, og det blir månelyst hvis jeg ikke får spilt det uten problemer i morgen... Var ikke værre enn en Reinstall av ATI driver etter spilet var installert så ingen grunn til pustevansker Godt å høre... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Gleder meg til å få testet dette på 360 selv om jeg ser flere anmeldelser klager når man sammeligner det mot pc versjonen. Blir å være på gamestop kl 1000 i morgen for å si det sånn... Vel, hovedforskjellen er jo at du ikke kan zoome ut til top-down view på konsollene, kameraet er låst bak skuldra til den du styrer direkte..blir mere som et 3rd person actionspill der du må switche mellom karakterne med skulderknappen. Endret 4. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da er Dragon Age CE på vei fra Bangkok xD Lenke til kommentar
Animorpher Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Surt,hadde håpet og få tak i Collectors Edition til X-Box 360 men finner den ikke for salg noen steder Vel,vel,bare og vente og sjekke innom daglig da for og se når det dukker opp... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lurt å bestille CE lenge før release, da de fortsatt kan lage flere om du er heldig. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pre-load complete! Nå er det bare å vente på unlocking! Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg må innrømme at det napper litt i piratfoten siden det allerede er ute, men BioWare fortjener pengene folkens. Så uansett om dere laster det ned, så kjøp det etterpå da Jo flere som kjøper, jo større er sjansene for at vi får oppleve flere store spill som dette. Spilt dette i flere timer nå. Har svineinfluensa så lenket til hjemmet for øyeblikket. Så snart jeg er frisk skal det kjøpes collectors edition. Det beste spillet har spilt. Har du peiling på hvor mye collectors edition koster? =D Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Du får vel neppe tak i Collector's Edition nå, samme hva det koster. Dessverre Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du får vel neppe tak i Collector's Edition nå, samme hva det koster. Dessverre Har forsatt 6-7 dager før jeg får lov å forlate huset så får se om ikke er skikkelig heldig om noen har det inne. Får vell forsette å spille på min korrupte Dalish Elf Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som har fått tak i konsoll versjonen enda? Er den så ille som folk skal ha det til? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 da skulle vel spillet vere offesielt sluppet ! kjøpt og forhåndslastet delux edition på steam , men er ikke låst opp enda desverre :/ Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sitter å venter her selv, gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå