Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neverwinter Nights kommer vel med et verktøy for å lage egne brett eller dungeons, komplett med monstre. Jeg så ihvertfall en video eller to av dette i tiden da spillet ble lansert. Brettene en lager kan en vel dele med andre også. Er det noe slikt du kan tenke deg Romis?

 

Aner ikke om det er noen andre spill med tilsvarende verktøy.

Lenke til kommentar

Neverwinter Nights kommer vel med et verktøy for å lage egne brett eller dungeons, komplett med monstre. Jeg så ihvertfall en video eller to av dette i tiden da spillet ble lansert. Brettene en lager kan en vel dele med andre også. Er det noe slikt du kan tenke deg Romis?

 

Aner ikke om det er noen andre spill med tilsvarende verktøy.

 

Morrowind og Oblivion har et tilsvarende verktøy. Men er et annet type spill også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg innser at denne tråden er død. Men jeg prøver lykken i håp om at noen hører mitt rop om hjelp. Jeg har ikke spilt Dragon Age på veldig lenge. Tenkte jeg skulle plukke det opp igjen nå. Alt er installert osv osv. Problemet er at deluxe edition content ikke er der lenger. Hvordan kan jeg få det tilbake?`Det må da være en måte.

 

Takker for alle svar på forhånd.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Trenger litt hjelp her, har installert Dragon Age Orgins igjen for og prøve å endelig få spilt spillet ferdig :D Men når jeg kommer inn i spill menyen og logger meg inn så finner jeg ikke noe under "Available content" - Download progress" eller "Installed content", alt er liksom helt blankt ;/ Og jeg har nesten alt av dlc'er til det spillet pluss det jeg fikk med når jeg kjøpte spillet :)

 

Har prøvd og kjøre den DAupdatern i admin mode, prøvd det samme med selve exe fila men det hjelper liksom ikke, fortsatt ikke noe jeg kan laste ned eller kjøpe der i menyen :( Noen her som husker løsningen på dette? Har spillet i Steam forresten :)

 

 

 

 

Vil så gjerne få rundet det før jeg starter på Dragon Age 2 :D

 

 

Lenke til kommentar

I dette spillet så lastes de ned automatisk i selve spillet, kan også gjøres mens man spiller ;) Problemet mitt er at jeg ikke finner de jeg vil laste ned i menyen da de er helt blank ;/ Er ett eller annet som blokkerer der liksom ;/

Var ikke det noe om at du måtte kjøre spillet med administrator-rettigheter? Prøv det.

Lenke til kommentar

Hehe alt er i orden på Bioware profil siden min, da jeg bare har tatt og lagt in win7 på nytt med en delvis ny pc.osv.. Så alt står der oppført som det skal ;)

 

 

 

 

Men får ta og prøve litt med med de admin greiene, siden jeg har fått det til før en gang, husker bare ikke helt hva jeg gjorde. Syntes det er litt tungvinte greier uansett dette her ;/

 

 

Lenke til kommentar

I dette spillet så lastes de ned automatisk i selve spillet, kan også gjøres mens man spiller ;) Problemet mitt er at jeg ikke finner de jeg vil laste ned i menyen da de er helt blank ;/ Er ett eller annet som blokkerer der liksom ;/

 

ctrl-alt-delete -> oppgavebehandling -> prosesser (eller tjenester, husker ikke) -> Så er DAupdater stanset, dette må du starte manuelt med: høyreklikk -> start

Lenke til kommentar

I dette spillet så lastes de ned automatisk i selve spillet, kan også gjøres mens man spiller ;) Problemet mitt er at jeg ikke finner de jeg vil laste ned i menyen da de er helt blank ;/ Er ett eller annet som blokkerer der liksom ;/

 

ctrl-alt-delete -> oppgavebehandling -> prosesser (eller tjenester, husker ikke) -> Så er DAupdater stanset, dette må du starte manuelt med: høyreklikk -> start

 

Hmm hos meg så finner jeg den under prosesser og der er den aktiv. Finner den ikke under tjenester ;o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...