PIN-kode Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Din derimot blir jo bare mindre og mindre dakkar Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Aah, har spilt Dragon Age i 3 timer nå og jeg kan lett konkludere med at det er noe av det beste jeg har spilt! Gleder meg til å kose meg mange uker fremover! Bare å glede seg! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hvordan? Jeg kan vel ikke si stort annet enn at jeg var heldig.. Men ja, fantastisk spill som er verdt å vente på! (dog enkelt for meg å si siden jeg ikke trenger å vente lenger) Endret 1. november 2009 av Lokii Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Drit nå i å skryte over at du har klart å laste det ned fra en torrentside eller "1337-FTP SITE!!11". Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Drit nå i å skryte over at du har klart å laste det ned fra en torrentside eller "1337-FTP SITE!!11". Godt å høre at du vet hvor jeg har spillet fra. Fordommer er jo sjeldent syn på et forum.. EDIT: Forøvrig var jeg ikke klar over at det var ute på noen "1337-FTP SITE!!11"? Endret 1. november 2009 av Lokii Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Og hvis det i såfall er det, kan du please gi link? Lover å kjøpe spillet uansett Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette spillet er episk. Kjører til og med bra på en 2 år gammel laptop. Gleder meg alikevel til torsdag. Må og skal ha Collectors Edition av dette spillet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg må innrømme at det napper litt i piratfoten siden det allerede er ute, men BioWare fortjener pengene folkens. Så uansett om dere laster det ned, så kjøp det etterpå da Jo flere som kjøper, jo større er sjansene for at vi får oppleve flere store spill som dette. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Aah, har spilt Dragon Age i 3 timer nå og jeg kan lett konkludere med at det er noe av det beste jeg har spilt! Gleder meg til å kose meg mange uker fremover! Bare å glede seg! *smekkerundt* Jeg vil også ha! Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Glder meg masse, 3 dager til, er det det? Hvordan er gameplayet, er det noe ala witcher, gothic, eller mass effect? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nei. I alle spillene du nevner er det bare en person. I DA er det 4 stk i party som du må manage i combat selv. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Dette spillet er episk. Kjører til og med bra på en 2 år gammel laptop. Gleder meg alikevel til torsdag. Må og skal ha Collectors Edition av dette spillet. Hvor får jeg tak i CE til PC, Holmes? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Får vi spille 5. eller 6.? Da med tanke på Steam versjonen. Endret 2. november 2009 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kjipt, da får jeg ikke spilt det før over helgen :S Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg synes at spill som virker så lovende som dette fortjener pengene mine. Er ikke store utgiften siden penger ikke er noe tema i min familie og hadde alle lasta ned spill så hadde ikke utviklerne lagd flere spill. Dere som laster ned warez kan ta løpefart og kysse meg hardt i ræva. Endret 3. november 2009 av Assassina Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nei. I alle spillene du nevner er det bare en person. I DA er det 4 stk i party som du må manage i combat selv. Åja, den type spill. Noe ala Neverwinter nights 2 alstå Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ...siden penger ikke er noe tema i min familie..... Oi, kan jeg få ta på deg? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser jeg har fått tilgang på en del av bonus matrialet til Digital Delux edition nå, wallpapers og soundtrack. Bestilte på Gamersgate. Ser jo nå at jeg burde bestilt fra D2D, nesten samme prisen og pre-load. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå