Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

tips til hva jeg kan bruke mine gold på?

har kjøpt det som er å kjøpe av dyre items av vendors.

 

er nå lvl 20 og har 2200 gold .....

 

I all verden da? Har du lagt til gull i konsollen? Hadde aldri trodd det skulle være mulig å tyne mer enn 2000 gold ut av spillet, annet enn ved glitch.

alt er lovlig.

ingen glitching, ingen bugs osv.

har også en normal menge played.

bare superlett når du er dwarf noble.

 

Mener du gjennom arenaen? Får vel ikkje så allverden der. Bare et par usle sølv for hver kamp om jeg ikke husker helt feil.

har tjent pengene gjennom trade :)

ingen arena.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sykt bra spill ja:) Runna DA:Origins. Kom ganske langt på Awakening også (The mother) men klarte henne aldri, så jeg ga opp. Har ikke spilt det siden:P Kjøpte det via Steam, så trenger bare å klikke på nedlasningen så går det fort som svint om jeg føler for å spille igjen ^^

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål angående Awakening. Har de sluppet ut en patch for å fikse alle buggene? Tenker spesielt på approval rating.

 

Bioware har laget en patch som ordner dette og masse annet, men den kommer ikke før om antagelig 1-3 uker i følge Bioware. De er tvunget til å vente med å slippe den til Microsoft og Sony har godkjent den, og det har de fremdeles ikke gjort. Også PC-spillere må vente på dette, da den må slippes samtidig på alle plattformer.

 

Komplett liste over hva som fikses i patchen:

 

General Fixes

• Resolved a number of memory leaks that were causing crashes and increases load times.

• Daggers will now properly assign the dexterity-based damage bonus

• Achievement images and messages will now display properly.

• Resolved some authorization issues with downloadable content.

• Blood talents from the Grey Warden Base premium downloadable content will now work properly in Awakening.

• Fixed an issue where installing new downloadable content would occasionally leave the "Other Campaigns" selection greyed-out without a restart of the game.

• Multiple transitions in and out of Fade areas will no longer multiply the number of visual effects running and slow down gameplay.

• Floating numbers no longer appears over players' heads.

• Damage statistics will now be updated properly on the Inventory screen when weapons were unequipped.

• Importing a character to a new module from a savegame that did not have the hero in the party caused the game to crash.

• If a character is imported into Dragon Age: Awakening and is stripped of their incompatible gear from DLC, they will be equipped with default equipment.

• Names with accents and special characters will now show up correctly in the Story So Far load hints.

• Switching between Dragon Age: Origins and Dragon Age: Awakening will no longer reset options to default settings.

• Audio drivers were causing a number of audio-related crashes. As such, audio drivers have been updated.

• Fixed issues that were preventing portraits from being uploaded to the BioWare social site.

• Game saves on Xbox 360 were being corrupted if you sold too many items to the same merchant. Saves will no longer be corrupted if you do this.

• Screenshots are no longer automatically uploaded on the PC by default on new installations.

• Fixed pick-pocketing. Characters were successfully stealing, but not receiving any items.

 

Dragon Age: Origins Fixes

• Fixed an issue that would cause incorrect characters to occasionally appear in Morrigan's ritual.

• Players who rescued their party members in the Fade of the Broken Circle plot were still forced to fight the sloth demon alone. This has been resolved.

• It is no longer possible for the player to get blocked during gameplay by pursuing both candidates' quests in the Orzammar plot line.

 

Dragon Age: Awakening Fixes

• A variety of bugs were preventing personal quests from triggering and causing issues with party member approval have been fixed.

• Lillith will no longer repeatedly thank the player at Vigil's Keep after being rescued.

• During the Assault on Amaranthine, a bug would occasionally make some enemies invincible, which impeded game progress. This no longer happens.

• Imported rogue characters will now properly detect traps.

• The message, "Legacy tattoo asset do not use!" will no longer appear on the faces of imported characters.

• Masterpiece and paragon silverite runes are now weapon runes instead of armor runes.

• The masterpiece slow rune is now available for purchase from merchant stores.

• Players may now receive notes of appreciation from their Origins love interests.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

Lastet ned pc-versjonen nå som jeg endelig har fått meg en konge stasjonær pc, og jeg må bare beklage for alle de gangene jeg uttalte meg negativt om gameplayet til Dragon Age! Jeg spilte gjennom det på 360 og elsket spillet, først og fremst på grunn av historien og at man kunne påvirke den og alt det, men nå som jeg spiller gjennom det på pc nyter jeg plutselig GAMEPLAYET også :S Uvant!

 

På 360 var det nemlig bare fult kaos hele tiden. På pc spiller jeg mye, mye mer taktisk. Kan ha noe med at jeg spilte på hard på 360 og nightmare mode på pc, og sistnevnte krever mer taktisk tenkning, men allikevel er det nok først og fremst interface og kontrolloppsettet som er forskjellen her. En stor stor forskjell!

Lenke til kommentar

Har dragon-age orgins. Har ikke spillt mer en fem minutter. Synes det er så tregt. Kjedelig.

 

Hehe, dagens vits :) Jeg utfordrer deg til å bli hekta på et rollespill/u] på bare fem minutter..

 

Å i DA:O er du ikke engang ferdig med en av de mange individuelle for-historiene ;)

Lenke til kommentar

Har merket det at rollespill kan være ganske vanskelig å komme inni. Med oblivion for eksempel klarte jeg ikke å bli helt hekta før ganske sent i main questline.

Men med Dragon Age: Origins er det annerledes... jeg klarer bare ikke å bli hekta...

 

Da fatter du rett og slett ikke interesse. Man må ikke alltid det. Shit happens vil nå jeg si i dette tilfellet. For jeg elska storyline.

Lenke til kommentar

Hadde vært noe med et spilmatisert Dungeon and Dragons akkurat slik man spiller brettspillet. Det er jo så kos å sitte i flere timer for å finne på historier, og tegne ordentlige kart, for så å legge ut på reisen og møte masse forskjellige monstre og mennesker. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...