Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En hver seriøst spiller har en eller annen versjon av FRAPS installert. Tok det som en selvfølge jeg ;)

 

Dxtory fungerer akkurat som Fraps, bare uten kollosal lag. Programmet støtter også opp til 8 kjerner som den kan bruke av gangen. Det er en oppgradert versjon av Fraps, kan man si.

Lenke til kommentar
Dxtory fungerer akkurat som Fraps, bare uten kollosal lag. Programmet støtter også opp til 8 kjerner som den kan bruke av gangen. Det er en oppgradert versjon av Fraps, kan man si.

 

Har du en link? får opp mye rart når jeg googler :)

 

Jeg kan sende deg en PM. ;)

Lenke til kommentar

tips til hva jeg kan bruke mine gold på?

har kjøpt det som er å kjøpe av dyre items av vendors.

 

er nå lvl 20 og har 2200 gold .....

 

I all verden da? Har du lagt til gull i konsollen? Hadde aldri trodd det skulle være mulig å tyne mer enn 2000 gold ut av spillet, annet enn ved glitch.

alt er lovlig.

ingen glitching, ingen bugs osv.

har også en normal menge played.

bare superlett når du er dwarf noble.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her som elsket Dragon Age Origins, men samtidig ikke gadd/orket spille gjennom Awakening(ekspansjon-pakka)? Synes historien, som alltid er det viktigste i mine øyne, var kjedelig, karakterene likeså, og gameplay var bare det samme gjentagende greia om og om igjen (men så spiller jeg på 360 da, hvor kontrollene legger store hindringer i forhold til pc-versjonen sikkert).

Lenke til kommentar

tips til hva jeg kan bruke mine gold på?

har kjøpt det som er å kjøpe av dyre items av vendors.

 

er nå lvl 20 og har 2200 gold .....

 

I all verden da? Har du lagt til gull i konsollen? Hadde aldri trodd det skulle være mulig å tyne mer enn 2000 gold ut av spillet, annet enn ved glitch.

alt er lovlig.

ingen glitching, ingen bugs osv.

har også en normal menge played.

bare superlett når du er dwarf noble.

 

Mener du gjennom arenaen? Får vel ikkje så allverden der. Bare et par usle sølv for hver kamp om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her som elsket Dragon Age Origins, men samtidig ikke gadd/orket spille gjennom Awakening(ekspansjon-pakka)? Synes historien, som alltid er det viktigste i mine øyne, var kjedelig, karakterene likeså, og gameplay var bare det samme gjentagende greia om og om igjen (men så spiller jeg på 360 da, hvor kontrollene legger store hindringer i forhold til pc-versjonen sikkert).

 

Er enig i dette... var så mye med awakening som irriterte meg. Spesielt jewelcrafting. Å måtte lage flere hundre gems for å få en god en var bare irriterende. Når man da måtte ha tre stk på hver karakter... At Bioware klarte å plassere gem-vendoren inne i "basen" gjorde det bare enda verre (hvis man ikke hadde jewelcrafting på mainchar that is).

Lenke til kommentar

ok. lurer også på det med starfang våpen. Jeg vet at det har noe med den meteoren som faller ned og så skal man ta opp meteoren, men nå er jeg i wardenbygget og snakker med smithen, men det er ikke noen mulighet når jeg snakker med han om at han skal lage noe våpen til meg... kan jeg ha solgt meteoren eller? :whistle: Er det umulig å meg å få starfang nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...