Orwandel Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Har spilt en god stund nå og eg hadde bestemt meg for å blir templar. Eg kom nettop lvl 13 og da såg eg at eg var noe som het champion?! Hvordan i heiteste blei eg det? Kjenner eg blir litt irritert på hele greia, og eg gidder ikke å starte på nytt igjen. Noen som kan gi meg en link til en god respec addon? Mvh. Edit: Må bare advare at eg har 0 erfaring med slike rollespill En av de første moddene på Bioware community er en respec mod. Men du trenger ikke respecce for å bli champion. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hadde helt klart vært best å lese The Calling først, da Awakening handler mye rundt det som skjer i boken, men det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har spilt en god stund nå og eg hadde bestemt meg for å blir templar. Eg kom nettop lvl 13 og da såg eg at eg var noe som het champion?! Hvordan i heiteste blei eg det? Kjenner eg blir litt irritert på hele greia, og eg gidder ikke å starte på nytt igjen. Noen som kan gi meg en link til en god respec addon? Mvh. Edit: Må bare advare at eg har 0 erfaring med slike rollespill En av de første moddene på Bioware community er en respec mod. Men du trenger ikke respecce for å bli champion. Så eg kan både være templar og champion? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kan man bare kjøpe pakka dragon age Awakening på PSN til PS3 ? Gidder ikke betale 350kr for en grei tilleggspakke. veldig stiv pris. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Kan man bare kjøpe pakka dragon age Awakening på PSN til PS3 ? Gidder ikke betale 350kr for en grei tilleggspakke. veldig stiv pris. Det står vel i beskrivelsen om det er kun expansion (og trenger spillet fra før) eller om det er hele greie samla. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Kan hende det er hele spillet, er ikke sikker.. er uansett bare intressert i Awakening, da jeg har origins. Men har letet rundt etter en PS3 utgave av awakening, men finner ikke. Bare PSN som har den. Xbox360 og pc utgavene er på play.com osv til 150kr. Ville da tru det skulle vært en ps3 utgave også ? Endret 1. april 2010 av RockyIII Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 ps3 versjonen er kun på psn Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 For et rått spill!! Jeg har avventet med å prøve det for jeg var redd at det ikke skulle nå helt opp til forventningene mht favorittitler som nwn1/2 ++ La meg si det slik: :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) bra du tok sjansen, NWN kan jo ikke sammenlignes en plass.. Dragon Age derimot, det når faktisk over knærne på Baldurs Gate 1/2 og det sier ikke så rent lite Straks ferdig med min første gjennomspilling.. klokker rundt 50 timer tipper jeg, spillet på Nightmare.. Om du er vant med neverwinter nights eller lignende må du for guds skyld ikke spille på Normal.. Hard er enkelt med noen få vanskelige fights, Nigthmare.. merker egentlig ikke så stor forskjell fra når jeg hadde Hard de aller første timene (måtte bare skru opp, blir heise enkelt), men sikkert litt vanskligere her og der på nightmare.. Endret 1. april 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 ps3 versjonen er kun på psn vet du om det kommer på nettbutikkene også ? 350kr for awakening er uintressant. 150kr dog er greit nok. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Så vidt jeg vet har ikke BioWare noen planer om å slippe det på noe annet enn PSN for PS3. Det koster nok ca 300-350kr for ekspansjonen på 360 og PC i Norge også. Dessuten er Awakening lengre enn de fleste spill som slippes nå til dags så synes det er en grei pris. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eg nærmer meg slutten og eg er ikke fornøyd med historien eg har rota til, så derfor skal eg starte på nytt ganske så fort eg er ferdig med spillet. så derfor må eg bare spør om et par ting. Hvor finner eg shale? Og har noen av dere opplevd at Zhevran snur ryggen mot dere, hvordan kan eg forhindre dette? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Eg nærmer meg slutten og eg er ikke fornøyd med historien eg har rota til, så derfor skal eg starte på nytt ganske så fort eg er ferdig med spillet. så derfor må eg bare spør om et par ting. Hvor finner eg shale? Og har noen av dere opplevd at Zhevran snur ryggen mot dere, hvordan kan eg forhindre dette? Tror han vil bli på laget ditt hvis dere har blitt gode venner. Shale er en statue i en egen landsby som dukker opp når du legger til DLC'n (tror jeg), men husker ikke navnet i farta. Nede til venstre på kartet en plass hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Eg nærmer meg slutten og eg er ikke fornøyd med historien eg har rota til, så derfor skal eg starte på nytt ganske så fort eg er ferdig med spillet. så derfor må eg bare spør om et par ting. Hvor finner eg shale? Og har noen av dere opplevd at Zhevran snur ryggen mot dere, hvordan kan eg forhindre dette? Tror han vil bli på laget ditt hvis dere har blitt gode venner. Shale er en statue i en egen landsby som dukker opp når du legger til DLC'n (tror jeg), men husker ikke navnet i farta. Nede til venstre på kartet en plass hvis jeg ikke husker feil. Okai! beklager hvis eg virker litt dum nå, men hva mener du med DLC? Endret 3. april 2010 av Kellu Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvordan er Dragon Age Origins Awakening? Innstallerer det nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Syns det var en verdig tillegspakke til Dragon Age, både historiemessig og spillmessig. Gøy å få 10 nye levler, samt 2 nye "underklasser" til hver klasse. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hmm. Jeg er ikke superimponert over Awakening :S Hovedproblemet mitt er: ALT FOR MYE COMBAT. Folkens, vær ærlige: Er det combat som gjør at dere nyter Bioware sine spill? Herregud så kjedelig combat til tider er. Nå spiller jeg på 360 da, det kan ha noe med det å gjøre i dette tilfelle, men UANSETT så er det nå enn slik at det først og fremst er samtalene og slikt jeg liker med dette spillet, ikke combaten, og da er det jævlig synd at de har vippet skalaen i mengde combat vs mengde conversations ENDA MER i combats favør.. Og ja, forresten så er storyen kjedelig også, etter et par timer spilt. Veldig, veldig skuffet. Hva pokker handler hele greia om egentlig? Enda flere darkspawns, bare at nå kan noen av de snakke? KULT! Næææt -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå