Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Har spilt en god stund nå og eg hadde bestemt meg for å blir templar. Eg kom nettop lvl 13 og da såg eg at eg var noe som het champion?! Hvordan i heiteste blei eg det? Kjenner eg blir litt irritert på hele greia, og eg gidder ikke å starte på nytt igjen. Noen som kan gi meg en link til en god respec addon?

 

Mvh.

 

Edit: Må bare advare at eg har 0 erfaring med slike rollespill :p

En av de første moddene på Bioware community er en respec mod. Men du trenger ikke respecce for å bli champion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt en god stund nå og eg hadde bestemt meg for å blir templar. Eg kom nettop lvl 13 og da såg eg at eg var noe som het champion?! Hvordan i heiteste blei eg det? Kjenner eg blir litt irritert på hele greia, og eg gidder ikke å starte på nytt igjen. Noen som kan gi meg en link til en god respec addon?

 

Mvh.

 

Edit: Må bare advare at eg har 0 erfaring med slike rollespill :p

En av de første moddene på Bioware community er en respec mod. Men du trenger ikke respecce for å bli champion.

 

Så eg kan både være templar og champion?

Lenke til kommentar

Kan hende det er hele spillet, er ikke sikker.. er uansett bare intressert i Awakening, da jeg har origins.

 

Men har letet rundt etter en PS3 utgave av awakening, men finner ikke. Bare PSN som har den.

 

Xbox360 og pc utgavene er på play.com osv til 150kr.

 

Ville da tru det skulle vært en ps3 utgave også ?

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

bra du tok sjansen, NWN kan jo ikke sammenlignes en plass.. Dragon Age derimot, det når faktisk over knærne på Baldurs Gate 1/2 og det sier ikke så rent lite :)

 

Straks ferdig med min første gjennomspilling.. klokker rundt 50 timer tipper jeg, spillet på Nightmare..

 

Om du er vant med neverwinter nights eller lignende må du for guds skyld ikke spille på Normal.. Hard er enkelt med noen få vanskelige fights, Nigthmare.. merker egentlig ikke så stor forskjell fra når jeg hadde Hard de aller første timene (måtte bare skru opp, blir heise enkelt), men sikkert litt vanskligere her og der på nightmare..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

 

Eg nærmer meg slutten og eg er ikke fornøyd med historien eg har rota til, så derfor skal eg starte på nytt ganske så fort eg er ferdig med spillet. så derfor må eg bare spør om et par ting.

 

Hvor finner eg shale?

 

Og har noen av dere opplevd at Zhevran snur ryggen mot dere, hvordan kan eg forhindre dette?

 

Lenke til kommentar

 

Eg nærmer meg slutten og eg er ikke fornøyd med historien eg har rota til, så derfor skal eg starte på nytt ganske så fort eg er ferdig med spillet. så derfor må eg bare spør om et par ting.

 

Hvor finner eg shale?

 

Og har noen av dere opplevd at Zhevran snur ryggen mot dere, hvordan kan eg forhindre dette?

 

 

Tror han vil bli på laget ditt hvis dere har blitt gode venner.

 

Shale er en statue i en egen landsby som dukker opp når du legger til DLC'n (tror jeg), men husker ikke navnet i farta. Nede til venstre på kartet en plass hvis jeg ikke husker feil.

 

Lenke til kommentar

 

Eg nærmer meg slutten og eg er ikke fornøyd med historien eg har rota til, så derfor skal eg starte på nytt ganske så fort eg er ferdig med spillet. så derfor må eg bare spør om et par ting.

 

Hvor finner eg shale?

 

Og har noen av dere opplevd at Zhevran snur ryggen mot dere, hvordan kan eg forhindre dette?

 

 

Tror han vil bli på laget ditt hvis dere har blitt gode venner.

 

Shale er en statue i en egen landsby som dukker opp når du legger til DLC'n (tror jeg), men husker ikke navnet i farta. Nede til venstre på kartet en plass hvis jeg ikke husker feil.

 

 

 

Okai! :) beklager hvis eg virker litt dum nå, men hva mener du med DLC? :p

Endret av Kellu
Lenke til kommentar

Hmm. Jeg er ikke superimponert over Awakening :S

 

Hovedproblemet mitt er: ALT FOR MYE COMBAT. Folkens, vær ærlige: Er det combat som gjør at dere nyter Bioware sine spill? Herregud så kjedelig combat til tider er. Nå spiller jeg på 360 da, det kan ha noe med det å gjøre i dette tilfelle, men UANSETT så er det nå enn slik at det først og fremst er samtalene og slikt jeg liker med dette spillet, ikke combaten, og da er det jævlig synd at de har vippet skalaen i mengde combat vs mengde conversations ENDA MER i combats favør..

 

Og ja, forresten så er storyen kjedelig også, etter et par timer spilt. Veldig, veldig skuffet. Hva pokker handler hele greia om egentlig? Enda flere darkspawns, bare at nå kan noen av de snakke? KULT! Næææt -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...