Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

har et problem på Xbox 360 versjonen av dette ellers fantastiske spillet :(

 

Fordi når jeg starter opp spillet, etter press start, kommer det opp "sign in to Dragon Age servers" og at hvis jeg ikke logger inn får jeg ikke laste ned noen av utvidelsespakkene.

 

Men problemet er da at FØR kom dette ikke opp (?uke sida?), jeg hadde da muligheten til å se alle "pakkene" som var gitt ut. siden dette har skjedd får jeg da ikke bruke noen av de "redeem" kodene som fulgte med spillet :(

 

har søkt på Google men ikke funnet noen med samme problemet.

 

Jeg er logget inn på min Live bruker,

Jeg har prøvd med en EA account men da fått opp meldingen "try Again" som da ikke har funket

Jeg hadde også problemer med å få aktivert Shale the Stone Prisoner før dette.

 

Hvis noen kunne hjelpe meg hadde det vært kjempefint :) siden jeg allerede er 30 timer ut i spillet og vil prøve utvidelsespakkene.

 

Hilsen Merseyside

Endret av merseyside
Lenke til kommentar
Spilte litt Return to Ostagar nå. Fy faen så møkkelendig pakke har jeg aldri prøvd før i mitt liv, og det er faen meg inkludert den andre dlc'n til Mass Effect....!!!!

 

Regner med dere andre er enige? Hvis ikke, hvorfor?

 

 

synst den var helt OK jeg. savner kansje at alistar gjor litt mer utav det og at duncans død ikke engang vart nevnt. men ellers ikke noe jeg angret å bruke 30-40 kroner på :)

 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Spoilere:

 

RTO er etter min mening helt greit for 30 kroner ca. Interessant å se hva som skjedde. Er også verdt å spille to ganger. Én med Wynne og Alistar, og en med Wynne og secret companion...

 

Det som kan skuffe mer er nyhetene om Awakening...

- Ingen romanse. Det man gjorde i Origins videreutvikles ikke(kanskje med unntak av Alistar), og det er ikke mulig å starte nye forhold.

- DLC gjenstander blir ikke med. Alle som likte Warden Commander set, Duncans våpen og alt annet man fant i ekstrapakkene vil stå igjen med en naken karakter når Awakening starter. Ganske uforståelig.

- Tilsynelatede er resultatet etter ultimate sacrifice at karakteren ikke var død likevel. Virker som SVÆRT ynkelig historieutvikling. Her burde vel heller den gamle karakteren bli husket som en legende når man startet som en helt ny karakter.

 

På den andre siden er Oghren med for fullt, mens Wynne, Alistar, Loghain og Anora dukker opp (hvis Origins åpner for det). På andre siden der igjen virker det som Morrigan, Leliana, Sten, Shale, Zevran og Dog(!) er helt ute av bildet.

 

Men venter med å dømme til spillet er fullført. Bioware er jo tross alt geniale.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...