Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Hva er så fett med det egentlig? Items bytter man da vekk rett som det er. Med mindre det er snakk om items som er bedre enn noe annet du får i spillet, og da fjerner det jo faktisk en del av "må-skaffe-meg-EPICZ!"-motivasjonen en del spillere vanligvis har når de spiller gjennom slike spill.

 

Forresten var combat i 'Dragon Age: Journeys' ganske kjett. Ikke ble det veiet opp av god story heller. Jeg ser utviklerne sier: "dette er ment for combat, vi ville heller fokusere på combat her, så tar hovedspillet mer for seg story og slike ting". Dette er vel omtrent akkurat det samme de sa om den horrible andre-ekspansjonen til Mass Effect, så det sier kanskje en del om kvaliteten også.

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte det ikke for items. Jeg spiller ikke spill for loot eller unlocks eller andre premier. Jeg spiller spill for å ha det litt moro. Det er jo en grunn til at de fleste MMOs ikke appelerer til meg, siden de fleste har en agenda med spillingen (loot, levels, unlocks) og ikke spiller for å ha det moro. Jeg spiller spill av samme grunn som jeg spilte Ludo før i tida. Jeg fikk ingenting konkret igjen for å spille Ludo.

 

For å være et gratis flash RPG var det ganske gøy. Men hvis du har andre gratis flash RPGs som er bedre, må du gjerne dele.

Lenke til kommentar
Noen synes det kanskje er grisefett - skjønner ikke hvorfor du skal henge deg opp i hva andre synes.

 

Er det ikke litt småironisk at du sier det, samtidig som du selv åpenbart henger deg kraftig opp i hva jeg synes om hva andre synes. Dessuten er liksom litt av essensen i et debattforum at man skal debattere ulike ting, som her ved Dragon Age Journeys. Er du ikke interessert i det kan du egentlig bare tie stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...