Datasmurf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Digger Sandal (eller hva han dverge-kiden heter). Han er noe av det søteste jeg har vært borti ^^ "Enchantment? Enchantment!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vil ikke akkurat kalle ham retard. Autist savant, akkurat som Forrest Gump (merk, dette er Forrest Gump som han ble fremstilt i boka, ikke filmen.) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når du står midt oppi hundrevis av darkspawn lik og du står og smiler dumt og bare sier "Enchantment? ENCHANTMENT!!" da er du retard Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Han er retard. Retarded betyr å holdes tilbake, noe han åpenbart har blitt i hodet sitt. Han er også savant. En retard savant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vi kan vel teknisk sett si at han er løsemiddelskadd og litt simpel Mtp. at han ble funnet i Deep Roads kan han ha blitt utsatt for for mye lyrium. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Så lenge du vet hva du gjør kan du ta hvilken rekkefølge du vil. De trenger ikke å gjøre spillet lineært fordi noen ikke håndterer spillmekanikken godt nok. Jeg sa ikke at de behøvde å lage spillet lineært, men spillet blir faktisk litt enklere med en healer i partyet. Grøss og gru på backalleyquesten i Denerim uten potent healer når 20 pluss mobs zerger deg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tja, lenge leve pots Dog, folka mine må være avhengige av det så lenge jeg jog rundt uten healer Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg var litt trigger-happy da jeg blåste gjennom mage-tårnet (trolletårnet på norsk? ) uten helt å skjønne hva jeg skulle drepe for å løse greia i biblioteket. Jeg fikk støt, men fant ingen å drepe, så jeg dreit i det og blåste på videre (ja, jeg var som sagt i slayer-modus, ikke pusle-modus). Så hva er greia med biblioteket? Jeg var helt "Don't taze me, bro!" hver gang jeg fikk støt, før jeg fant noe å drepe. Hva skal jeg egentlig gjøre/hva gikk jeg glipp av? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Finne nok apprentice's notes, så activate statuene i rett rekkefølge, så stikke ned i første etasje for en overraskelse Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Finne nok apprentice's notes, så activate statuene i rett rekkefølge, så stikke ned i første etasje for en overraskelse Ok. Så jeg skal trykke på hver "tazer" i riktig rekkefølge? Jeg leste ikke en eneste note akkurat da. Kommer an på hvilket humør jeg er i, og akkurat da var jeg mest opptatt av å pulverisere alt som rørte på seg Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Så hva er greia med biblioteket? Jeg var helt "Don't taze me, bro!" hver gang jeg fikk støt, før jeg fant noe å drepe. Hva skal jeg egentlig gjøre/hva gikk jeg glipp av? Usaris, Tier 6 two-hand sword. Etter du trykker på statuene i riktig rekkefølge (uten å få støt) summoner du en spirit/demon der du møtte Wynne inne i tårnet. Gå tilbake dit, drep den, og få Usaris. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg var litt trigger-happy da jeg blåste gjennom mage-tårnet (trolletårnet på norsk? ) uten helt å skjønne hva jeg skulle drepe for å løse greia i biblioteket. Jeg fikk støt, men fant ingen å drepe, så jeg dreit i det og blåste på videre (ja, jeg var som sagt i slayer-modus, ikke pusle-modus). Så hva er greia med biblioteket? Jeg var helt "Don't taze me, bro!" hver gang jeg fikk støt, før jeg fant noe å drepe. Hva skal jeg egentlig gjøre/hva gikk jeg glipp av? oi... Jeg må begynne å ignorere denne tråden og bli ferdig med dette spillet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er dumt å lese en diskusjonstråd til et spill lenge etter det har blitt sluppet ut. Folk er slappe med bruk av spoiler-tags. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Q: Skal jeg kjøpe dette spillet? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 A: Ja. +1 Og når det gjelder spoilers... Jeg er forsiktig med å avsløre plot-spoilers, mens å avsløre hvordan en puzzle fungerer (uten å avsløre rekkefølgen, må vite) er mindre ødeleggende for opplevelsen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ken legge til følgende: Bruk Tab for å se objekter som er klikkbare - litt lettere å finne ting som notes, notes og notes.. Når du har trykket på statuene i riktig rekkefølge må du tilbake til kjellerdøra der du møter Wynne. Prøve å åpne døra for å tilkalle fireelemental som dropper epic sverdet Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei Jeg er ikke sikker på om dette har blitt spurt om før, og vil ikke lese så mye i denne tråden for det er mange spoilers her som ikke er skjult. Det jeg lurer på er følgende: Er i mage toweret, der møtte jeg det monsteret som sendte meg til drømmeland. Drepte Duncan etc. Det jeg sliter med er å finne det som skal knuse de massive dørene. Har tatt de 6 forskjellige stedene, har mus, flamme og spirit skikkelsene men mangler da tydeligvis en. Har lett overalt. Kan noen fortelle meg hvor, eller hva jeg skal gjøre? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå