Gumpen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Tenkte jeg sku linke en del av de beste bildene jeg har tatt i det siste:) Har mange flere tøffe, så de kommer sikkert etterhvert når jeg gidder:) (Legger bildene i en spoiler for de er ganske store og det er 10 stk) Endret 3. januar 2010 av xitto Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker ikke hvordan alle folkene dine ligner på dverger. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker ikke hvordan alle folkene dine ligner på dverger. Synest du alle ligner på dverger?... Wynne er da human mage..ikke et likhetstrekk. Sten er qunarri og han er stor som et beist, vertfall ikke dverg. Alistaire er da human å jeg ser heller ikke hvordan han ligner på en dverg. Karakteren min derimot er ligner..men han er dverg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, tror det er på grunn av hvordan bildet er komprimert. Alle blir liksom kortere enn vanlig. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, tror det er på grunn av hvordan bildet er komprimert. Alle blir liksom kortere enn vanlig. Kanskje du bør bytte oppløsning? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ser heller korte folk på et bilde enn å gå ned fra 1920x1200 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg spiller egentlig på 1600x1200..men bildet blir automatisk komprimert når jeg tar screenshots :/ Om du ser på bildet hvor jeg akkurat har slaktet 'high dragon' så ser du bare halve alistair..egentlig så skal hele han være med, og mye mer en det også. Endret 4. januar 2010 av xitto Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva er opplegget med Isabela som er i ThePearl? Kan jeg få/lære noe av henne? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hva er opplegget med Isabela som er i ThePearl? Kan jeg få/lære noe av henne? Ja. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Du kan få secks. Du kan lære Duelist. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Og.. Kan jeg fp morigana til å lære seg arcane mage? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Og.. Kan jeg fp morigana til å lære seg arcane mage? Det er ingenting som heter arcane mage. Se under. Edit: Fjerna en FAIL!1 Endret 4. januar 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hun kan lære Arcane Warrior i lvl 14, da du får et poeng i lvl 7 og 14. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 uhm jaha? Så kan jeg eller ikke lære morigana å være arcane warrior? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 uhm jaha? Så kan jeg eller ikke lære morigana å være arcane warrior? Det de pirka på var at du sa Arcane Mage, og ikke Arcane Warrior. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 så det er level 14 hun kan lære det på da? Må eg stikke til brecillian forest, eller kan jeg bare bruke ei bok å lære det fra? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hun må vente til level 14 ja. Hun kan lære deg så snart du låser opp den klassen, og kan lære det når som helst hun blir level 14 eller mer. Min Arcane Mage har ikke satt foten sin innenfor brecillian forest, da jeg låste opp klassen med en annen karakter først. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da har jeg rundet Dragon age for første gang:P ! Brukte ca 50 timer. Grunnen til at jeg brukte så lang tid var vel fordi jeg leste alt av kodekser og dialoger og brukte god tid i campen for å prate med og få kjennskap til bakgrunns historien til karakterene Ypperlig spill! Rørende slutt også. Dette er bare for de som har rundet spillet. Siden jeg spilte en snill karakter så valgte jeg verken å få barn med morrigan for å utføre planen hennes, eller å la Alistair drepe dragen samt seg selv. Dette gjorde det ekstra rørende med slutt sekvensen og informasjonen om hvordan verden hadde utviklet seg etter min død:) Skal så absolutt spilles igjen! Med en ond karakter! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Xitto : He he, samme som meg faktisk, men rent seksuelt så var figuren min ganske vill Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Xitto : He he, samme som meg faktisk, men rent seksuelt så var figuren min ganske vill +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå