Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg sku linke en del av de beste bildene jeg har tatt i det siste:) Har mange flere tøffe, så de kommer sikkert etterhvert når jeg gidder:)

(Legger bildene i en spoiler for de er ganske store og det er 10 stk)

screenshot2010010203095.jpg

screenshot2010010216460.jpg

screenshot2010010315264.jpg

screenshot2010010315293.jpg

screenshot2010010315331.jpg

screenshot2010010315381.jpg

screenshot2010010314234.jpg

screenshot2010010314242.jpg

screenshot2010010314513.jpg

screenshot2010010314533.jpg

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke hvordan alle folkene dine ligner på dverger.

Synest du alle ligner på dverger?...

Wynne er da human mage..ikke et likhetstrekk. Sten er qunarri og han er stor som et beist, vertfall ikke dverg.

Alistaire er da human å jeg ser heller ikke hvordan han ligner på en dverg. Karakteren min derimot er ligner..men han er dverg.

Lenke til kommentar

Jeg spiller egentlig på 1600x1200..men bildet blir automatisk komprimert når jeg tar screenshots :/

Om du ser på bildet hvor jeg akkurat har slaktet 'high dragon' så ser du bare halve alistair..egentlig så skal hele han være med, og mye mer en det også.

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Hun må vente til level 14 ja. Hun kan lære deg så snart du låser opp den klassen, og kan lære det når som helst hun blir level 14 eller mer.

Min Arcane Mage har ikke satt foten sin innenfor brecillian forest, da jeg låste opp klassen med en annen karakter først.

Lenke til kommentar

Da har jeg rundet Dragon age for første gang:P ! Brukte ca 50 timer.

Grunnen til at jeg brukte så lang tid var vel fordi jeg leste alt av kodekser og dialoger og brukte god tid i campen for å prate med og få kjennskap til bakgrunns historien til karakterene :) Ypperlig spill! Rørende slutt også.

Dette er bare for de som har rundet spillet.

Siden jeg spilte en snill karakter så valgte jeg verken å få barn med morrigan for å utføre planen hennes, eller å la Alistair drepe dragen samt seg selv.

Dette gjorde det ekstra rørende med slutt sekvensen og informasjonen om hvordan verden hadde utviklet seg etter min død:)

Skal så absolutt spilles igjen! Med en ond karakter! :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...