TMB Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Argh, klarer ikke å ta Broodmother Har prøvd 3-4 ganger nå, klarer til litt under halve HP så dør alle folka mine. :/ Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Nå har jeg intallert spillet! Håper det er gøy ^^ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Gøy er det, så absolutt! Men er ingen Baldur's Gate ^^ Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Har spilt det mange mange timer alt Likte det veldig godt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Argh, klarer ikke å ta Broodmother Har prøvd 3-4 ganger nå, klarer til litt under halve HP så dør alle folka mine. :/ Folka tar ikke skade fra tentaklene om de står på fastlandet. Var iallefall det jeg fant ut. Kverk tentaklene, så bossen. Lenke til kommentar
sjonky Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Argh, klarer ikke å ta Broodmother Har prøvd 3-4 ganger nå, klarer til litt under halve HP så dør alle folka mine. :/ Folka tar ikke skade fra tentaklene om de står på fastlandet. Var iallefall det jeg fant ut. Kverk tentaklene, så bossen. Husker jeg også sleit skikkelig med den bossen helt først Men den er kjempe lett hvis du får alle til å stå på den ene steinen som er der. borsett fra tanken da. så er det bare å heale i veg og passe på at healern ikke blir drept av addsa. Da slepper du også og drepe tentaklene, siden de ikke rekker bort hvis du står på steinen Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Broodmother er nesten helt hjelpeløs. Bare drep tentakler og fiender som dukker opp. Når disse er borte er det bare å hamre løs. Helt nødvendig med healer og tank dog. Endret 21. desember 2009 av -kai- Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Dumme spill som gjør at jeg blir for glad i min war dog, alistair og morrigane til å lage noen fornuftig set up. Lenke til kommentar
Gorathion Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Bloodwake: Akkurat slik jeg føler det også Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 kjörer dvergen, prestedama, barddama og meg selv som tank jeg. trives godt med det. Kan også si at jeg fant broodmother lett om jeg fikk alle characterene mine til å bruke bue. Bortsett fra når tentaklene kom opp da gikk melee characterene mine inn i melee og drap tentaklene. ranged fungerer også fint mot de större dragene har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Dumme spill som gjør at jeg blir for glad i min war dog, alistair og morrigane til å lage noen fornuftig set up. Ja, jeg drasser rundt på en del karakterer som er der for den "sosiale" delen. Hvis jeg må drepe en drage eller noe annet stort, må jeg bytte ut halve partyet for å ha en sjanse... Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hvor mange personer kan man egentlig ha i et party? Har ikke så mange selv, starta å spille for et par dager siden.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Deg pluss 3 stk. Endret 22. desember 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Ah. Mange forskjellige å velge mellom da eller? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Ah.Mange forskjellige å velge mellom da eller? Rundt 10 stk. alt etter hvor langt du er kommet og om du har DLC-karakterer etc. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Soon gonna hit dat. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Noen som har lagt merke til hvordan Zevran er en komplett rip-off av Pus i støvler fra Shrek? (grunn i spoiler) Han prøver å drepe deg, feiler, og overgir seg til ditt party, og partyet misliker det, akkurat som Esel. Also, id hit that Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Har lagt merke til mange ripoffs fra Oblivion nå For eks. det at man skal dra til hver by og samle styrker derfra (en stor fight på slutten av spillet), men for å få styrker så må man gjøre en oppgave for den og den byen. Er mange fler jeg har lagt merke til mens jeg har spilt men som ikke jeg husker atm. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Vet ikke om du er seriøs, men om du mener det er en ripoff fra Oblivion må jeg le. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Vet ikke om du er seriøs, men om du mener det er en ripoff fra Oblivion må jeg le. Da har du ikke spilt Oblivion da eller? Så vidt jeg vet så kom det ut før Dragon Age Origins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå