Kjetil.. Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tenker og kjøpe spillet, har både pc og xbox 360. Er det noen vits og gå for 360 utgaven? Og finner ingen av disse DLC'ene, hvor får man kjøpt dem? Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Da er det viktig å "pulle" riktig. Hold resten av laget ditt en liten god avstand fra fienden. Deretter så tar du bua, og skyter en pil på den nærmeste. Forhåpentligvis så vil ikke "gruppe nr 2" bli med "gruppe nr 1". De spotter meg jo laaangt unna noen skytedistanse. Er jo slik at det kommer 10 stykker springene mot meg, mens "ranged" står å nuker. Pleier å sende aoe magen min mot de ranged folka siden de tåler lite og står samlet. Pleier dere å bruke masse potions? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen andre som sliter med å ta screenshots i spillet? Jeg har endret t.o.m hotkey til screenshot, men den vil fortsatt ikke ta bilder. Noen som vet svaret på dette? - Allistair er tank. Altså, han er den som, med sverd og skjold i henda, bør stå og ta i mot all skaden fra fienden. Han trenger ikke nødvendigvis gjøre så veldig god damage selv.- Morrigan bør du gi et talentpoeng i healing asap. Da kan hun stå bakerst i rekkene og gi liv til de som trenger det, først og fremst Allistair hvis du gjør ting riktig - Du er warrior? Med mindre du har lagt talentpoeng i sword&shield så bør du være gruppens damage-dealer. Mens fienden slår på Allistair står du ved siden av og slår med det svære sverdet ditt, eventuelt med de to mindre sverdene dine, (kommer ann på talentpoengene dine), på fienden. - Det fjerde og siste medlemmet i gruppen din bør være en rogue. Rogues er de som er best på å låse opp låste kister, legge feller, stjele, snike, osv. Grei damage gjør de også. Leliana er en slik karakter. Equip henne med en bue og la henne gjøre dmg fra avstand, så vil hun ikke komme i veien heller. Morrigan burde du la være DPS, Wynne er healer Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Selv foretrekker jeg 1. Allistair 2. Wynne 3. Shale Er selv Dual-Weapon Warrior. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Noen som har noen tips til meg? Jeg spiller som mannlig mage og har Allistair, Morrigan og Lilliana på laget. Men jeg møter på en del motstant som jeg ikke klarer å få has på. Nærmere forklaring under spoiler: Jeg er nedi ruinene som varulvene holder til, på oppdrag fra sjefen blant alvene. Og her er det massiv motstand som jeg nesten aldri overlever. Jeg er vel level 6 eller 7 tror jeg og det kommer så mange fiender at jeg umulig klarer å få has på alle sammen. Har forsøkt forskjellige taktikker uten at det ser ut til å hjelpe. Lurer på om jeg skal begynne på nytt igjen, for tredje gang.. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Noen som har noen tips til meg? Gå et annet sted, og kom tilbake senere. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 sett ned til easy, evt installer patch som gjør easy lettere. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Det er jo teit da! Tror jeg helger følger Vargan sitt råd Har gått opp et par levels her nede så det kommer sikkert godt med utenfor. Tenkte ikke over at det går an å gå tilbake Endret 15. desember 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Gorathion Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gåe jeg glipp av mye viktig stæsj og penger og "lore" hvis jeg ikke er rogue eller har en rogue med meg? Ønsker egentlig å alltid ha med meg hund/morrigan/alistair og da er det ikke plass, da mine to foreløpige main-character'e er dual wielder warrior og mage som jeg bare surrer med. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har med meg en rogue for lockpicking. De duger egentlig ikke til noe særlig mer enn det. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 En rouge med arrow of slaying og stealth er ganske slem. +1000 dmg på et treff Ellers kan man sette opp stealing på den og sette tactic til enemy any -> steal så den løper rundt og stjeler fra de du sloss mot. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Rogue med momentum og div backstab skills gjør lett mer skade enn alt annet, så ubrukelige er de ikke! Lenke til kommentar
Leprechaun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tenker og kjøpe spillet, har både pc og xbox 360. Er det noen vits og gå for 360 utgaven? Kjøp spillet til PC. Mye bedre kontroller og grafikk. Lenke til kommentar
Gorathion Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Takk for svarene, men da dropper jeg å ha med leilana resten av spillet. Merker jeg ikke liker henne av en eller annen grunn Men kommer klart til å spille gjennom som rogue selv en gang. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har akkurat kommet fra varulv stedet som rogue og det går jo som det suser det. Skulle det bli et problem så setter jeg bare på udødelighet i en kamp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skulle det bli et problem så setter jeg bare på udødelighet i en kamp. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har med meg en rogue for lockpicking. De duger egentlig ikke til noe særlig mer enn det. Denne spoilertagen inneholder EKSTREME spoilere i hovedquestet, men den beviser at rogues ikke akkurat suger. http://www.youtube.com/watch?v=1VSqas5txgE Har akkurat kommet fra varulv stedet som rogue og det går jo som det suser det. Skulle det bli et problem så setter jeg bare på udødelighet i en kamp. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har med meg en rogue for lockpicking. De duger egentlig ikke til noe særlig mer enn det. Derfor det er lurt, hvis du gidder, å løpe igjennom områdene med en "rouge" en gang til etter du er ferdig med dem. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Cdon burde levere før helgen, hehe jobb på fredag men etter de skal jeg stige inn i Dragon Age verdenen. Ååh, gleder meg Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 har noen noe gode taktikker til rouges bortsett fra å angripe bakfra? Bue. Fett nok, kvitter meg med bikkja while im at it Kan ikke kvitte deg med war bikja Hva?! Hive ut Kurt, verdens tøffeste kjeledegge?! Aaallldriii!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå