Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var jeg ferdig for første gang! Jeg var totalt snill, men nå skal jeg gå for fullblods ond og forhåpentlig bli bloodmage

Gratulerer :new_woot: Åssen funker det da, er spillet over, eller kan du spille videre og rydde opp i noen flere quest og denslags. Og om man evt. kjøper Wardens Keep DLC i ettertid, kan du spille det da med "gamlegjengen"? Noen som vet? :p

Lenke til kommentar

Damn, er i gang med siste del av blightquestet nå tror jeg. Akkurat nå som folka mine har blitt grisepimpa og alt. Min warrior i fullt Juggernaut gear og matchende mainhåndsverd i kryss på ryggen. Alt gløder og herjer, til og med rustningen. Og med Morrigan som Arcane Warrior i Blood Warden rustning (gratis DLC ting). Ser ut som en bra gjeeeng! Men er bekymret for hva som kommer til å skje..

 

Må skaffe meg Grey Warden DLC saken også, kan ikke parkere gjengen ennå. Med mindre én av dem stikker da, noe vedkommende har sagt kommer til å skje... URK! Der så kule! Har en million ting jeg vil prøve med en ny char, men vil ikke si adjø til de her! Kan ikke klokka bare bli 16 så jeg kan snike meg hjem :ph34r:

 

@Whalecore : Tror du må ha én mage for hver av dem, men da stacker de. Tror ikke én mage kan holde oppe mere enn én av dem (active buffs ikonet forsvinner om jeg ikke tar helt feil). Grafikkmessig er det ikke alt av effekter som stacker, men det er jo bare utseende.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Satan så vanskelig dette spillet kan være på hard. Bandittene man skal utrydde i byen, noen av dem er jo en hær på 15 mann. Får faktisk en følelse av å være opgitt til tider i dette spillet. Uten en healer på laget går det jo faktisk ikke an å spille, også, en hel masse potions.

 

Hvem har dere i gruppen folkens, hva synes dere den beste "blandingen" er? Selv er jeg warrior, har alltid med allistair, lliana og i det siste wynne pga all healinga.

 

edit: det er jævlig morro at det er vanskelig da forresten, blir ekstra deilig å vinne kamper :D Bare litt irriterende der og da!

Endret av asad
Lenke til kommentar

Har kost meg evig gjennom Dragon Age så langt, men jeg lurer litt på hvor langt jeg ligger. Har veldig lyst til å få gjort alle side quests og slikt som jeg kan, og jeg har brukt ganske mange timer i dialog med mine companions for å si det mildt. Derfor lurer jeg på om jeg nå har nådd et point of no return i spillet og vil derfor forhøre meg her før jeg spiller videre. Er jeg ved veis ende eller kan jeg se frem til mange timer til med herligheten?

 

 

Jeg har vært på Landsmeet og jeg skal nå møte opp ved Redcliffe, antakligvis for å sloss mot the Darkspawn..

 

Lenke til kommentar
Har kost meg evig gjennom Dragon Age så langt, men jeg lurer litt på hvor langt jeg ligger. Har veldig lyst til å få gjort alle side quests og slikt som jeg kan, og jeg har brukt ganske mange timer i dialog med mine companions for å si det mildt. Derfor lurer jeg på om jeg nå har nådd et point of no return i spillet og vil derfor forhøre meg her før jeg spiller videre. Er jeg ved veis ende eller kan jeg se frem til mange timer til med herligheten?

 

 

Jeg har vært på Landsmeet og jeg skal nå møte opp ved Redcliffe, antakligvis for å sloss mot the Darkspawn..

 

Etter møtet med Redcliffe, drar dere til hovedbyen hvor dere møter Darkspawn-hæren. En halvtimes/times kamper avsluttes så med sistebossen.

 

Lenke til kommentar

Hmms har kommet meg ganske så langt inn i disse deep roadsa nede hos dvergene og har kommet meg til en boss jeg sliter litt med ;/

Noen som har noen tips til hvordan drepe Broodmother bossen? Sliter litt med henne og vi er mellom lvl 16-17 og jeg har med meg som duell sword/dagger dps, lellina som ranger(men uten bue her ;S så hu bruker ett sverd med nesten null kunnskaper om det), dverg tanken og wynne som healer og litt dps. Må ha med henne her for healinga. Men uansett noen tips til hvordan man får ned denna bossen? Sliter med at vi ofte dør en etter en når hu spawner dissa addsa like før hu kommer ned til ca 50%. Det første vi starter med er og gå på en av disse tentaclene som hu har oppe før vi starter på selve bossen og prøver og gjøre litt skade på hu. Har også ett lite problem at når mine venner blir stunna eller slått bort av hu så står dem bare og ser på, de vil liksom ikke angripe igjen automatisk så jeg må selv ta kontrollen over dem ;S Noe som er litt teit siden mister jeg liksom kontrollen over min egen char som jeg styrer. Så dør også fort av dette. Så ja noen tips til hvordan ta denne bossen? bruker også en del pots for og holde oss i live siden wynne ikke kan heale alle sammen like mye siden hu også går fort tom for mana ;o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...