PIN-kode Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Skal starte ny playthrough nå. Er drittlei Wynne og Leliana. Går det ann å spille gjennom spillet uten å trenge å ha dem i groupen? For i min første playthrough MÅTTE jeg bruke dem begge hele tiden (selv var jeg tank), pga Leliana sine lockpick egenskaper og Wynne sin healing. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Skal starte ny playthrough nå. Er drittlei Wynne og Leliana. Går det ann å spille gjennom spillet uten å trenge å ha dem i groupen? For i min første playthrough MÅTTE jeg bruke dem begge hele tiden (selv var jeg tank), pga Leliana sine lockpick egenskaper og Wynne sin healing. Zev og Morrigan er alternativene. Det eller å spille mage/rogue selv. Anbefaler alle å ta Ranger spec. hvis de er/på roguen i party. I mine øyne den beste rogue spec'en. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Startet en Dwarf Female Rogue Commoner Har spilt gjennom origin-storyen hennes nå og må si jeg syntes den var bedre enn Human Noble origin-storyen. Satser på å bruke Morrigan som healer etter hvert. Gud bedre så kjedelig Wynne er. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Wynne er en awesome healer. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er sant. Men personligheten? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Wynne er en awesome healer. Jeg drepte henne ved første møte. Har ikke ofret henne en tanke etterpå. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Personlig synes jeg de har bomma litt med Wynne. Jeg har ikke noe behov for en morsfigur eller bestemor når jeg spiller rollespill. Skulle gjerne sett en mage og en rogue til å velge iblant. Det er fem warriors med hunden, men bare to mager og to rogues. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg må innrømme at jeg har en fast gruppe for vanlige quests basert på personligheter jeg liker, og karakterer som synes passer bra med plotet. Men hvis jeg vet at jeg skal slåss mot en drage eller lignende, bytter jeg ut deler av gruppen slik at Wynne og evt. Sten/Shale kommer med. Sleit litt med en viss shapechanger-drage siden Morrigan ikke kan være med, for jeg foretrekker 2 spell-casters på vanskelige kamper. Endret 15. november 2009 av Aurvan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Spiller selv Arcane Warrior nå, og har ditcha Alistair. Hvem trenger tank, når jeg tar 1 skade per angrep? Yarr! Arcane Warrior eier noe sinnsykt. Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har akkurat startet spillet, og har et lite spørsmål. Jeg kjøpte en Collectors Edition, og fikk da med 2 stk Items i esken, pluss 1 stk fra butikken for pre-order. Har gjort som det står på kodene, at jeg skriver inn denne på accounten min på hjemmesidene deres, og så logger inn på spillet og går på downloadable content. Alle tre tingene står nå som downloaded både der på startsiden og inne på selve spillet/caracter'n min. Men hvordan får jeg tatt disse 3 items'ene i bruk? Prøvd det meste, men får de ikke til å bli "installed". Evig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg Takk! Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ^ Kjør spillet som administrator i Vista/Win7. Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ^ Kjør spillet som administrator i Vista/Win7. Har dette noe å si for hvordan spillet fungerer in-game altså? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 ^ Kjør spillet som administrator i Vista/Win7. Har dette noe å si for hvordan spillet fungerer in-game altså? For å få DLC til å funke så måtte jeg kjøre som admin. Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ^ Kjør spillet som administrator i Vista/Win7. Har dette noe å si for hvordan spillet fungerer in-game altså? For å få DLC til å funke så måtte jeg kjøre som admin. Ok, takker da skal jeg prøve dette når jeg kommer hjem Syntes det bare var litt rart siden den hadde klart å legge til items og laste de ned på DLC, men var bare at jeg ikke fant noen knapp for å "sette de på" caracter'en min. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er det noen måte å sette ut talenter på nytt i dette spillet? Synes den gladkristne, naive Leliana blir litt i overkant gladkristen og naiv til tider. Begynner jo å sutre som et barn hver gang det er snakk om å flørte litt med The Dark Side (bwaha!), men ho er jo en veldig flink boksåpner. Skulle hatt litt futt i boksåpner- og bueskytterskillsa til han andre roguen. Tror ikke han har moral. Endte opp med at ho fløy på meg en gang når jeg *host* fikk helt noe blod i en hellig urne en plass. Ho gikk rett ned, men for det. Kom "rundt" det ved å loade last save, tusle ut døra ved siden av urnen og bytte ho ut med bikkja før jeg gikk inn igjen og besudlet den hellige asken igjen. Good times For øvrig et knallspill, sitter på X360 og irriterer meg fint lite over kontroller og kameraføring. Tok ikke lange tiden å få det til å funke bra. Det jeg eventuelt ofrer, er verdt det når jeg kan ligge i soffan med en trådløs kontroller ^^ Vet noen forresten om det er noe greie på den DLC-delen som ikke er inkludert i prisen? Vil helst ikke gå tom for innhold med det første, koser meg glugg ihjel i Feralden. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 For øvrig et knallspill, sitter på X360 og irriterer meg fint lite over kontroller og kameraføring. Tok ikke lange tiden å få det til å funke bra. Det jeg eventuelt ofrer, er verdt det når jeg kan ligge i soffan med en trådløs kontroller ^^ Personlig sliter jeg med kameraføringen. Sitter på PC. Og som en Baldurs Gate spiller, finner jeg det mer naturlig å spille helt zoomet ut. Men her dukker det konstant opp problemer. Plutselig zoomer den helt inn pga en "kant" eller noe. Blir ufrivillig presset tett innpå bilde fra visse vinker osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Nja, jeg får ikke zoomet langt nok ut i DA:O så jeg orker ikke spille sånn utenom i kamper. Man begrenser kamera range altfor mye i rett ovenfra-modus, ser jo ikke hva som er 10 meter foran deg. BG plasserte kameraet mye høyere opp så man fortsatt så hvor man gikk. Endret 16. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Wynne er en awesome healer. Jeg drepte henne ved første møte. Har ikke ofret henne en tanke etterpå. Er level 14 og har ikke møtt henne ennå. Men jeg DIGGER(!!!!) Morrigan, har sans for mørk, kynisk humor Samtalene crewet klarer å ha er også priceless. Morrigan og Alistair (We now have a dog, and Alistair is still the stupidest member of the party) eller Morrigan og Shale (I can turn in to a bird you know..). Og alt Shale har å si om fugler. Tar meg ofte i å vente med å snakke med NPC'er eller gjøre noe annet mens gjengen snakker, fordi jeg rett og slett vil høre samtalene deres ferdig. Og ofte er det også verdt det, og jeg tar meg selv i å småhumre og glise. Den som har gitt meg minst "morro" er roguedama. Hun er bare praktisk fordi hun er ranged (bueskytter), og kan åpne ting. Og stjele litt. Ellers er ho litt pain in the ass. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har sett litt på instillingene, men er det mulig å ta av trykk-på-bakken-så-beveger-characteren-seg-dit? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er så sinnsykt hekta på dette spillet at det nesten ikke er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå