Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tanks vgs, bra?

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg lurer på om det er noen som har kjennskap til Tanks vgs i Bergen? Er den bra? Godt miljø?

Det har seg nemlig sånn at jeg har begynt på mitt første år på en vgs ute på bygda, ca. 2 timer fra Bergen. Men føler vell at dette ikke er helt det store for meg. Jeg trivst hvertfall ikke, føler miljøet er det som er problemet. Folk er veldi knyttet til hverandre og det er vanskelig å komme inn i en "gjeng".

Samtidig er jeg redd det kan bli vanskelig siden jeg kommer andre året og folk har blitt skikkelig kjent med hverandre(for jeg kommer ikke til å reise før i 2 vg). Jeg er av den sjenerte typen, og det gjør ikke saken bedre.

Men jeg tenker at det kanskje er slik at det er mer bytting av skoler ol. siden det er flere skoler i området, og da flere muligheter. Og hva med klasser? Mye omplassering?

Mvh

Jente, 16

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om hvordan det er på for eksempel Tanks. Der jeg går (Bpg) er det et ganske bra miljø og svært lite mobbing. Vil ikke si det er så vanskelig å komme inn i "miljøene". I og med at du sier 2 timer fra Bergen på bygda tenker jeg meg til at du går på Austrheim Vgs. Det er en dritt-skole. Jeg har selv vært utplassert der, og det er en dårlig elendig skole. Vil tro at det er enklere for deg på for eksempel Tanks, der tror jeg folk er litt mindre folke-fiendelige enn de er ute på bondelandet :)

Lenke til kommentar
I og med at du sier 2 timer fra Bergen på bygda tenker jeg meg til at du går på Austrheim Vgs. Det er en dritt-skole. Jeg har selv vært utplassert der, og det er en dårlig elendig skole.

To timer fra Bergen sier ikke så mye, du vet jo ikke om det er sør, nord eller øst for Bergen engang.

Jeg har riktig nok ikke erfaring med Tanks, men jeg går på en av naboskolene (Bergen Katedralskole) og der er det i alle fall godt miljø. Vi har vel faktisk noen elever fra Tanks her i enkelte fag, men jeg har ikke vært i kontakt med noen av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...