Rudde Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvis jeg skal ta en backup av ett PC spill eks. Crysis, hva bør jeg bruker? DVD+R eller DVD-R? ELler hva er det platen orginalt består av? - Takk for svar Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 begge deler funker bra Men hva blir brukt fra spilllprodusentenes side? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 De platene er "trykte" eller hva man skal kalle det. Tomme plater som man kjøper i butikken har et blekklag som laseren skriver info på. Som regel er det kopibeskyttelse på spillet, så du må evt ha en crack for å spille det du har tatt backup av Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 De platene er "trykte" eller hva man skal kalle det.Tomme plater som man kjøper i butikken har et blekklag som laseren skriver info på. Som regel er det kopibeskyttelse på spillet, så du må evt ha en crack for å spille det du har tatt backup av Jaja, jeg har bare lyst å ha murligheten for å innstalere det om det skulle gå skeis med orginal plate. Jeg spiller uansett ALDRI med orginal plate Lenke til kommentar
JAH Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Greit nok det, men med en crack er det ikke sikkert multiplayer vil funke, men det er kanskje ikke plan din uansett Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvorfor lager du ikke bare en iso av spillene? må jo bli dyrt å kjøpe brenne dvder til alle spillene... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Greit nok det, men med en crack er det ikke sikkert multiplayer vil funke, men det er kanskje ikke plan din uansett Joda, det funker fint Mange spill f.eks. CoD har ikke engang krav til CD plate under multiplayer gaming Hvorfor lager du ikke bare en iso av spillene? må jo bli dyrt å kjøpe brenne dvder til alle spillene... Jeg har det å Men plutelig krasjer det. Og det tar stor plass, Crysis Maximum Edition kom på 20 GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå