Gå til innhold

Problem med mobilt bredbånd

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har mobilt bredbånd Tele2, og inntil et uke siden så har den fungert helt perfekt. Men plutselig så vil den ikke koble seg til, og jeg får "Failed to connect. Please check wireless device or the setting of the netwrok connection." Jeg har pratet med tele2,men de kunne ikke hjelpe meg! Er det noen som har opplevd det samme, og evnt har noen råd?

Veldig takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver du har Mobilt Bredbånd fra Tele2, er dette en USB-dongle?

Finner maskinen din enheten når du stapper den i maskinen?

Har du noe programvare som du må koble deg igjennom?

Har du dekning på mobilen der du sitter og/eller fungerer det om du flytter deg til en annen plass?

Endret av Youcef
Lenke til kommentar

Takk for svar.. Ja det er en USB-dongle..Ja, maskinen finner enheten, det er full dekning og alt.. HAr ingen programvare som jeg må koble meg gjennom, uten om tele2 connection..

a.. Det funket en kveld, og dagen etterpå så funket det ikke.. Kan litt om data,men har ikke peiling på hva som kan ha skjedd! :)

Lenke til kommentar
Takk for svar.. Ja det er en USB-dongle..Ja, maskinen finner enheten, det er full dekning og alt.. HAr ingen programvare som jeg må koble meg gjennom, uten om tele2 connection..

a.. Det funket en kveld, og dagen etterpå så funket det ikke.. Kan litt om data,men har ikke peiling på hva som kan ha skjedd! :)

1. Ta ut simkortet og sett denne inn på nytt.

2. Avinstallere programvaren, installer på nytt

3. Test på en annen PC for å se om det fungerer der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...