Gå til innhold

Trenger hjelp med nytt abonnoment med billig SMS pris, og en viss kontroll.

Anbefalte innlegg

Heisann. =S

Jeg har i dag abonnomentet Djuice nonstop med frifamilie fra Telenor. Jeg betaler 299,- for "unlimited" med SMS hver måned, siden jeg sender en del, og minuttpris på 0,89,- pr. Til sammen betaler jeg rundt 350 kr i måneden for dette abonnomentet.

Jeg er nå interessert i å bytte abonnoment siden jeg ser at det har kommet en del nytt som jeg kan tjene mer på, og føler at jeg ikke har riktig abonnoment for meg. Jeg sender ikke fult så mange SMSer lenger, men allikevel en del til at dette burde tatt hensyn til.

Jeg syns det har vært deilig med dette abonnomentet, siden jeg har kontroll over hvor mye sånn ca. hver regningen kommer på, noe jeg er helt avhengig av. Jeg går enda på videregående, med deltidsjobb, og er derfor avhengig av en lav telefon regning. I det siste har allikevel min regning blitt i meste laget.

Kriterier:

- Billig SMS! (Sender mange i løpet av måneden)

- Vil ikke bytte nummer.

- Medlem av FriFamilie med Telenor, MEN hvis forslaget er billigere helhetlig er det ikke så farlig. (Men har oppdaget av Djuice ikke lenger sammarbeider med Telenor, men siden jeg har et gammelt Djuice abonnoment er jeg fortsatt medlem.

Har vært inne på tanken Djuice SIMply og Djuice combi small, men klarer ikke helt å skille de frahverandre.

Djuice SIMply = 0,40,- pr. SMS og pr.min.

Combi = 199,- fast m/300 ringeminutter, og 150 SMS.

Jeg har gjort litt regning: 199/0,40 = 500. Hvis jeg velger SIMply kan jeg fordele disse 500 selv, istedet for at combi gjør det for meg. Jeg trenger mer enn 150 SMS! og jeg så også at det var oppstartspris på 0,40,- på SIMply og at den derfor ble litt dyrere. Men hvis jeg ikke bruker opp de 199,- kr så betaler jeg jo for noe jeg ikke bruker. Og det er det jeg har følt med Djuice nonstop. =S

Så til spørsmålet; er det et abonnoment som dere hadde klart å plukke ut til meg? Jeg er litt opphengt i djuice siden det er det eneste jeg kjenner til, og jeg er derfor veldig ÅPEN for nye abonnomenter og nye selskaper. =D

Hilsen en litt forvirret jente på 18 år.

EDIT: Oppdaget nå OneCall med abonnomentet "Folkepakka". Kunne dette vært et alternativ? =S

Endret av Splashii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

OneCall "Folkepakka" synes jeg egner seg for deg. 400 SMS og 400 ringeminutter i måneden for 199, det er mye billigere enn det du har i dag.

Hvor mye sånn ca ringer du i måneden? Du kan prøve www.telepriser.no, og legge inn ca. månedsforbruk. Da får du opp de billigste abbonementene for ditt ringemønsker/forbruk.

Lenke til kommentar

"har oppdaget av Djuice ikke lenger sammarbeider med Telenor, men siden jeg har et gammelt Djuice abonnoment er jeg fortsatt medlem."

WTF?

Djuice ER telenor. telenor er DJUICE. de kaller sine ungdomabb for DJUICE men er samme selskap.

det stememr at man ikke kan ha fri familie på djuice. men de samarbeider jo selvfølgelig pga det er jo samme selskap.

anefaler onecall folkepakken som nevnt. billigst og telenordeking

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Heisann.

Jeg har ikke fått byttet abonnoment, og står nå mellom One Call Folkepakka og Chess "OnChess Flex".

One Call: 400 SMS og 400 ringeminutter for 199,-

Chess: 800 SMS og 180 ringeminutter for 218,-

Jeg sender mye SMS og ringer lite, så jeg vurderer å nå gå over til Chess..

Trenger litt hjelp med valget..

Lenke til kommentar

Jeg kan trygt anbefale Chess. Bestiller du Chess OnFlex kan du dessuten justere forburket ditt på mine sider hvis det skulle endre seg. På mine sider kan du også sende 25 gratis sms i mnd., noe du ikke kan hos One Call så vidt jeg vet? På min side har du også god kontroll over hvor mye du har brukt av inkluderte minutter/sms osv, og selvfølgelig oversikt over tidligere fakturar og føreløping forbruk!

Også får du gratulasjonsmelding på bursdagen din :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...