Gå til innhold

[Løst]Forskjellen på Ipod Touch 2gs og 3gs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte meg nettopp Ipod Touch 3G selv. trokke du kan se så veldig mye forskjell på dem.men de som selger 3G burde ha 8, 32 og 64 mens de som selger 2G har 8, 16 og 32. Sammenliknet den med en 2G og så helt identiske ut:P så du må nok bare spørre der du kjøper den :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg ba spesefikk on om 3G, så gikk kassefyren. Bort til sånn skap - og siden jeg ikke visste herøy forskelleb, bare det er mer ram og bedre prossessor. I tillegg prøvde de å få meg til å kjøpe sånn 8in1 pakke - hvorav minst 5 av de tingene var, eller kunne relaterestil headsett

Lenke til kommentar

Ble desverre lurt av Elkjøp og fikk med meg en 2g hjem. Etter å ha returnert den tilbake, fikk jeg en 3g. Og nå fant jeg en lett måte å se forskjell på. På bildet på plastesken, teller du antall ikoner. Er det 18 (14+4), så er det 3g. På 2g er det nemlig bare 17 ikoner. Det som er lagt til på 3g (i tillegg til alt det dere har sagt) er mulighet til å spill inn "voice memo".

Så nå vet dere det. =) En annen ting er om dere kjøper en brukt en, så skal det ikke stå copyright 2008 eller modell mb533 og ett eller annet. Versjonen om du går inn på generellt/om, skal vel heller ikke være under 3.1.1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...