Benjamin Alexander Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 battlefield heroesquake live Crysis age of mythology monkey island 3 biljard på www.jippii.no kings quest 7 Crysis? når ble det laget med lave requirements? Du er observant du. Hehe, la jeg ikke merke til.. Men du kan kjøre Crysis ganske langt ned ... Leste et sted om noen som kjørte Crysis på en Acer One Lenke til kommentar
ErikH Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 salg på half life 1 og 2 på steam nå, 55,8% avslag. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 salg på half life 1 og 2 på steam nå, 55,8% avslag. Får jeg kjørt HL2 på denne? Lenke til kommentar
ErikH Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Funker helt greit på min laptop, c2d 1,8ghz,intel x4500hd integrert grafikk. Ikke så mye mer fps enn det trenger å være, men jeg stiller ikke så høye krav heller. Jeg kjører det i win7 64bit, så kan jo hende det funker bedre i xp. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Trådstarter: Bruk denne siden så kan du sjekke om spillene vil fungere på laptopen din. http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Trådstarter: Bruk denne siden så kan du sjekke om spillene vil fungere på laptopen din. http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ Og det programmet som må installeres, ikke noe reklame eller pop ups eller noe slikt på det? Dette er nemlig jobb PC og vil prøve å holde den ryddig. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Heroes of might and magic 3 Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Heroes of might and magic 3 Et av tidenes beste spill etter min mening. Spilte det mye som liten, og er fortsatt like underholdnende. Eneste som er litt minus er at man kommer til et punkt hvor ingen artifakter eller skapninger er ukjente, og da mister man litt av eventyrlysten, men fortsatt utrolig bra. Spilt _MYE_ på hot seat med kamerater. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 spilt det mye hotseat med kompiser jeg å. lasta det ned fra GoG.com her om dagen. gode minner Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 spilt det mye hotseat med kompiser jeg å.lasta det ned fra GoG.com her om dagen. gode minner Hehe sinnsykt. Har alle spillene i orginal forpakning fortsatt. Siste jeg kjøpte var Shadow of Death. Revolusjonerte iallefall min verden med tanke på den Random Map-generatoren osv. Utrolig artig spill. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 1nsane Morsomt lite bil-spill fra Codemasters. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Big Red Racing kan også være verdt å søke opp. Muligens litt utdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå