Tazic Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har nettopt Reinstallert G15 tastaturet fordi den fant ikke ut at jeg spilte wow lengre ... så nå som jeg har installert så ligger den ikke på Programmer lengre så jeg lurer på det er noen mer jeg må gjøre eller at tastaturet ikke Supporter Wow Lengre (3.2)?.. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 I installmenyen/etter/i forbindelse med oppsettet popper en boks opp hvor den forteller deg om alle spillene den har funnet og har profil for. Jeg har 100 spill men wow popper alltid opp og jeg trykker ok. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Når vi først snakker om g15. Er det noen som har noen triks eller tips? Har selv fått et slik tastatur, men føler ikke at jeg utnytter dets potensiale. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva er poenge med å lage en ny tråd? Du har jo en fra før av om akkurat samme emne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå