Multi-Task Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei Føler meg dum som spør, men klarer ikke å finne svar ved hjelp av google. Har et visakort som jeg hyppig bruker til netthandel osv. Har hatt lyst å kjøpe noen spill på xbox live marketplace og må i den forbindelse legge inn visaopplysninger. Men, jeg får beskjeden som skrevet over; can't authorize the selected payment option Har dette noe med adressen man må skrive inn å gjøre kanskje? Oppsettet man skriver addressen inn på slike tjenester er alltid noe spesielt i forhold til det format man er vant til. Eller er dette kun noe med kortopplysningene? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 vel adressen på kortet må være likt som dine opplysninger fra før. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Prøvde å legge inn informasjonen flere ganger da jeg trodde at jeg gjorde noe eller skrev noe feil. Nå ser jeg at det er trukket 5 kr (x6), altså totalt 30 kroner fra kontoen... Jeg antar at dette er 5 kr per gang jeg har prøvd å legge inn informasjonen. Er det blitt tatt betalt for at jeg har prøvd å legge inn kontoinformasjon? Høyst irriterende er det uansett. Kan noen hjelpe? Endret 13. oktober 2009 av Multi-Task Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 de 5 kr er "test" betalinger. De er reservert beløp, ikke fysiskt trekt. Dvs, de kommer tilbake til kontoen din. Om kortet ikke fungerer, ta kontakt med kundestøtten. Tror ikke de kan gjøre mye, i så fall må du bruke et annet kort (eller kjøpe gamecards) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå