Gjest Guest_Kosn_* Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei. Eg har et lite problem som eg tenkte eg sku få litt greia på. Eg driv å flørte me ei jenta, vi har d koseli ilag, når ho e her hos meg. Men ho driv å fantasere om en anna gutt. Og ho har spurt han om å bli me på kino- uten resultat. Eg har spurt ho om ho ville gå på kino me meg, hvilket postitivt resultat kom av d. No e bare probleme d, at eg like denna jenta kjempegodt, men e usikker på om ho like meg på samme måtn.. Eg veit av kroppsspråke hennes at ho like å bli tatt på (på armer og rygg..) men ikke utenom. Har fått kysse henne på kinnet, men vil lissom mer til "hovedpremien". Kanskje dt e meg, me litt dårlig sjøltillitt. Elns.. Har dokker nokka råd der ute? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hun har sagt at hun liker en annen? Det er ikke game over, men faren for at du er i friend zone er svær. Lenke til kommentar
Gjest Gjest kosn Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 forhåpentlivis ordne d seg me d. eg sku bare ønske at eg hadde nån jente eg kunne snakke me om d.. bi for vanskeli å holde følelsa å sånn inne.. Ikkje veit eg ka eg ska sei te denna pia da, for eg e kanskje en tanke forsiktig, og litt sjenert,, Dem sei at Kjærlighetens spill, om d e som ludo e ikkje lett å spille, men eg har desverre ikkje klart å kommen meg utav hus enda.. Om d e nån jente som føle d på samme måte. kan de kanskje sende en mail te [email protected], så føle man seg ikkje aleina i verden. Nokka alla d eg gjør i disse dager. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lykkeli_* Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kanskje det beste, men også så fryktelig fryktelig vanskelige er å bare buse ut med hva du føler og tenker til dama? Tror også at neste måten å unngå å havne i "god venn" kategorien å komme nærmere enn det vanlige venner gjør på den fysiske siden. Så, klapp henne, si at "du er fin på håret i dag", samtidig som du tilfeldigvis tar bort et hårstrå eller 5 fra ansiktet hennes osv osv. Bare slike småting som gjør at du blir noe mer, bygger en tettere kontakt. Du finner raskt ut om hun er klar for litt mer, eller om du allerede er i god venn kategorien. Lykke til. Jeg hadde det heldigvis lettere da dama grabba meg uten at jeg heeelt forsto hva som hendte Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg vet bare at "liker en annen (også)" betyr at løpet er kjørt! nytter ikke uansett hva jeg gjør jo Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg vet bare at "liker en annen (også)" betyr at løpet er kjørt! nytter ikke uansett hva jeg gjør jo Hvorfor ville bli sammen med en som "liker en ANNEN"?? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Vil jo ikke det.... men en ting jeg har funnet ut er at, det er ALLTID noen andre der... jeg hakke sjangs! Er bare å dø med en gang! Jo fortere jo bedre. Endret 15. oktober 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Gjest Gjest kosn e skuffa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 vel, da va kinoen overstått.. og gavan likte ho.. men eg har desverre havna i vennskapsfella, som du sa så godt klover.,. og desverre vanskeli for meg å komme utav.. værsågod neste,,, Lenke til kommentar
Gjest Kozn og lykkeli Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hehe. takket være tips og triks, så virke d som om det e på bedringens vei igjen. og d e bra. da han ho mykje i vente å glede seg te. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå