Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge venter man før man blir sammen?

Gjest Guest_jaja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jaja_*

Hvor lenge har dere venta før dere ble sammen med kjæresten fra da dere holdt på med vedkommende? Jeg holder på med en venn jeg har kjent i 5 år (han er i vennegjengen til mamma), og vi begge har smålikt hverandre hele tia. Men vi kjenner ikke hverandre så godt på dette "bestevenn og kjæreste" planet, så vi holder på å bli ordentlig kjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da ikke noe regel på sånt. Her må man bare føle seg fram på egenhånd og kjenne etter når man selv synes tiden er moden for å ta det et skritt videre.

Jeg må finpusse på ironien ser jeg. Edit: eventuelt var det ikke meg du svarte, men TS.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar
Det er da ikke noe regel på sånt. Her må man bare føle seg fram på egenhånd og kjenne etter når man selv synes tiden er moden for å ta det et skritt videre.

Jeg må finpusse på ironien ser jeg. Edit: eventuelt var det ikke meg du svarte, men TS.

ikke si at jeg ikke advarte deg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror ikke det er noen fasittsvar på dette, men kan sikkert lønne seg å bli godt kjent med/trygge på hverandre før man går inn i et forhold.

Lenke til kommentar

Helt enig:) Det er ingen fasit noen plass som sier at dere må bli sammen etter 2 eller 4 uker. Når tiden er inne så hvet du det selv, men ikke kjør for fort rundt svingen for da kan det for gå galt. :)

Lenke til kommentar

Hvordan går man frem da? Jeg har liksom aldri gjort det. Vi er 20 og 23 år, så vi er jo ikke unge heller. Men ingen av oss har hatt kjærester i mer enn 2-3 uker på barneskolen før..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...