Gjest Guest_jaja_* Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvor lenge har dere venta før dere ble sammen med kjæresten fra da dere holdt på med vedkommende? Jeg holder på med en venn jeg har kjent i 5 år (han er i vennegjengen til mamma), og vi begge har smålikt hverandre hele tia. Men vi kjenner ikke hverandre så godt på dette "bestevenn og kjæreste" planet, så vi holder på å bli ordentlig kjent. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tommelfinger-regelen sier to uker. Du bør ha en god grunn for å gå utenom den regelen, det blir fort FAIL. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er da ikke noe regel på sånt. Her må man bare føle seg fram på egenhånd og kjenne etter når man selv synes tiden er moden for å ta det et skritt videre. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du kan jo bli sammen med ei/en samme dag som man blir kjent. Noen ganger går det bra noen ganger ikke, er bare å leve med det og se. Satser du ikke veit du aldri hva som hadde skjedd. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 # Smileysvar fjernet! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Det er da ikke noe regel på sånt. Her må man bare føle seg fram på egenhånd og kjenne etter når man selv synes tiden er moden for å ta det et skritt videre. Jeg må finpusse på ironien ser jeg. Edit: eventuelt var det ikke meg du svarte, men TS. Endret 13. oktober 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Angua Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det er da ikke noe regel på sånt. Her må man bare føle seg fram på egenhånd og kjenne etter når man selv synes tiden er moden for å ta det et skritt videre. Jeg må finpusse på ironien ser jeg. Edit: eventuelt var det ikke meg du svarte, men TS. ikke si at jeg ikke advarte deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg må finpusse på ironien ser jeg. Edit: eventuelt var det ikke meg du svarte, men TS. Jeg svarte trådstarter, ja. Skjønte ikke hva du snakket om overhodet, så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tror ikke det er noen fasittsvar på dette, men kan sikkert lønne seg å bli godt kjent med/trygge på hverandre før man går inn i et forhold. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Det tok 3 dater før vi ble sammen, dagen vi også kysset hverandre for første gang. Endret 13. oktober 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Å bli sammen med noen for fort er en liten tabbe. Å flytte sammen med noen for fort og i ung alder er en stor tabbe. Bare for perspektivenes del... Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er da ikke noe regel på sånt. Her må man bare føle seg fram på egenhånd og kjenne etter når man selv synes tiden er moden for å ta det et skritt videre. Helt enig:) Det er ingen fasit noen plass som sier at dere må bli sammen etter 2 eller 4 uker. Når tiden er inne så hvet du det selv, men ikke kjør for fort rundt svingen for da kan det for gå galt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvordan går man frem da? Jeg har liksom aldri gjort det. Vi er 20 og 23 år, så vi er jo ikke unge heller. Men ingen av oss har hatt kjærester i mer enn 2-3 uker på barneskolen før.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Prøv å ikke gå for fort frem, vær "sikker"(alt er relativt) på at begge vil det, gjerne snakk med han om det! Lenke til kommentar
Mez Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva hvis man går for sakte frem? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sant nok, kan ikke være for lurt det heller... Det beste er nok å ha god kommunikasjon på det... Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva hvis man går for sakte frem? Been there. Det gikk dritt, angrer den dag i dag på at jeg var for "treig".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå