Gå til innhold

WORD; får ikke slettet merket tekst

Anbefalte innlegg

Har et ganske seriøst problem som dukket opp igår.

Hvis jeg merker tekst i et dokument går det hverken å trykke 'backspace' eller å overskrive. Vanligvis kan man bare merke tekst og starte å skrive for å erstatte den gamle teksten.

Det hjelper ikke å restarte word og åpne nytt dokument engang, selv excel har begynt med samme skiten. Utrolig irriterende.

Aner noen hvordan man får fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes utrolig ut!, men har du prøvd å innstallere Office, Excel på nytt? Velg modifisere/reparere Office under denne installasjon. Av alt annet, som du helt sikkert har sjekka, viruskontrollen, er den aktiv....

Lenke til kommentar

Ja jeg skal love deg ting har blit utrolig her. Jeg spurte en kamerat om han ante hva som hadde skjedd og samme problem hadde dukket opp hos han også. Begge skriver diplomoppgave og nå som det nærmer deg innlevering er det stort sett redigering. Og det funker dårlig..

Har ikke prøvd reinstallering, men det burde egentlig ikke være nødvendig heller, men hvem vet, det er tross alt MS-produkt..

Håper noen andre har kommet seg ut av en lignende floke tidligere og kan triksa..

Lenke til kommentar

Bare for å få sagt det med en gang: Re-installasjon av Office hjelper ikke noe som helst. Det er det siste du skal forsøke hvis du får noen problemer og hvis du skal gjøre det må du også rydde opp i register og systemfiler for å fjerne alle spor av Office før du installerer på nytt.

Et lite spørsmål: Er dokumentet ditt ett hoveddokument med flere deldokumenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...