Passekul Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) hei Lurer på om det er noen som har noe forslag til hvordan jeg skal få det lagg-fritt når jeg spiller på nettet med tråløs nettverkstilkobling?? Har prøvd mange forskjellige USB-adaptere, men alle lider med samme problem; at bildet på skjermen fryser annerhvert minutt i ca ett sekund når jeg spiller online-spill.. noe som er FORFERDELIG irriterende! (Alt hadde vært løst om jeg bare hadde kunne koblet meg direkte til routeren, men sånn er det desverre ikke.. ledning er helt uaktuelt her jeg bor..) Jeg har sett på en del PCI/PCI Express-nettverkskort på nettet, men finner ikke ut om de er noe mer tess en USB-adapterne da det gjelder online-spilling. Så er det noen som har noen råd eller tips? OS-navn Microsoft® Windows Vista™ Home Premium Versjon 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001 Hovedkort Maximus II Formula Systemtype X86-based PC Prosessor Intel® Core2 Quad CPU Q9650 @ 3.00GHz, 3003 Mhz, 4 kjerne®, 4 logiske prosessor(er) Tråløs nettverksenhet Linksys Wireless-G 2.4 GHz USB-Adapter SMBIOS-versjon 2.5 Installert fysisk minne (RAM)6,00 GB Grafikk ASUS ENGTX 295 1792 MB DDR3 Endret 13. oktober 2009 av Passekul Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kamerat! Det samme lurte jeg på en tid tilbake. Det er så og si umulig, hadde det beste korte til Jensen-airlink til 600 kr. Funka ikke. Du må nok bruke kabel for at det skal funke glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå