Karmany. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei Jeg kjøpte ny PC fra komplett for litt over en mnd siden og fikk med en kupong for "gratis" W7. Jeg har Windows Vista Home Premium nå, så er dette noe jeg bør benytte meg av, og evt når? Skal dette være noe å tenke på så skal det ihvertfall være på norsk, får jeg det om jeg bestiller? [K] Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Ville jo tro denne infoen fra siden du kommer til om du trykker på Windows 7 upgrade ikonet på pcen du kjøpte (eller en hver pc med denne muligheten). Norsk Windows 7 får du uansett om du har norsk Vista på pcen. http://www.microsoft.com/norge/windows/buy...pgrade-faq.aspx Hvordan bestiller jeg Windows 7 når jeg har foretatt et kvalifiserende kjøp? Vennligst konsulter din PC-fabrikant eller se nærmere på tilbudsmaterialene som kom sammen med kjøpet ditt. Noe kontaktinformasjon og programdetaljer er tilgjengelige på vår Windows 7 Upgrade Option-side. Hva trenger jeg for å få Windows 7? For nye PC-kjøp, se etter et skjema i pakken som kom med PC-en for innløsingsdetaljer. Hvis du ikke finner informasjon om hvordan du får oppgraderingen, vennligst kontakt PC-fabrikanten hvis du har kjøpt en kvalifisert PC. En bra plass å begynne å kikke etter informasjon er på vår Windows 7 Upgrade Option-side. Når bør jeg bestille? Du finner informasjon om tidsfrister på en kupong eller skjema som kom sammen med PC-en eller programvaren eller på den originale salgskvitteringen. Hvis du ikke finner kupongen eller bestillingsskjemaet, vennligst kontakt PC-fabrikanten hvis du kjøpte en kvalifisert PC. En bra plass å begynne å kikke etter kontaktinformasjon er på vår Windows 7 Upgrade Option-side. I mange tilfeller kan du bestille oppgraderingen rett etter at du har kjøpt PC-en, selv om det er før Windows 7 har blitt tilgjengelig Og her er litt mer info For videre informasjon om Windows 7 Upgrade Option, vennligst se Vanlige spørsmål. Her er de viktigste detaljene: Leveringstider for Windows 7 Upgrade-produktet vil variere etter tilbud og sted, men det tidligste du kan forvente å motta oppgraderingsproduktet vil være rundt den tiden Windows 7 blir allment tilgjengelig 22. oktober. Du kan være kvalifisert for å motta en oppgradering til Windows 7 når du kjøper en kvalifisert PC med Windows Vista, som bestemt av hver deltakende PC-fabrikant, fra en forhandler eller direkte fra PC-fabrikanten. Windows 7 Upgrade Option gjelder for Windows Vista Home Premium, Business og Ultimate-utgaver. Windows 7-oppgraderingen din vil være til den tilsvarende versjonen som du kjøpte for Windows Vista: så du får enten Windows 7 Home Premium, Windows 7 Professional (oppgraderingen til Windows Vista Business), eller Windows 7 Ultimate, henholdsvis. Windows 7 Upgrade Option-programmet gjelder fra 26. juni 2009, til 31. januar 2010. Individuelle PC-fabrikanter kan likevel velge å tilby programmet i en kortere periode på sine PC-er. Tilbudsdetaljer, priser og metoder for levering av oppgraderinger vil variere. For detaljer om nye PC-kjøp, vennligst se fabrikantens nettsted. Innen du installerer en E-utgaven av Windows 7 bør du besøke http://www.microsoft.com/norge/windows/win...e-editions.aspx for viktig informasjon om installerings prosessen for E-utgaven av Windows 7. Endret 13. oktober 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Aha, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå