Mr. Hermonella Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 True Crime. nhe har prøvd det det var ikke no serlig:S Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sjekket du ut Driver Parallel Lines? Tror nok det er hva du er ute etter. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Scarface Funker forsatt kun til XP dog tror jeg Lenke til kommentar
Heales Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Spillet du egentlig har lyst på kommer ikke før mars neste år: http://www.apbgame.com/ MMO i GTA-setting utviklet av de samme som opprinnelig laget GTA-serien. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) @Heales: Spillet blir laget av "dem" som lagde Crackdown. Bare David Jones som er fra Rockstar Games, og det er han som startet Realtime Worlds. Rockstar Games er en internasjonal spillprodusent og spillutgiver grunnlagt i 1998. Selskapet står blant annet for produksjonen av den kjente spillserien Grand Theft Auto (GTA) The game design is led by David Jones, creator of the original Grand Theft Auto and Crackdown, and is being developed by Realtime Worlds. Endret 15. oktober 2009 av Benny Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Scarface Funker forsatt kun til XP dog tror jeg Det har jeg, jeg fant også ut hvordan du kjører det i vista men det ble litt køddent når du bare kunne ha full grafikk:S Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 skal sjekke ut noen av de spillene:) Kan man gå som en person eller kan man bare kjøre i driv3r Spill? I driver en og to kan du bare kjøre bil, ikke gå som person. I Driver 3 aka. Driv3r, kan du derimot gå som person, skyte med våpen og slikt, nærmest helt likt som i GTA3---> Du kan faktisk gå ut av kjøretøyet i driver 2. Og personen har en skygge som men en siluett av en pistol. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Cowboy versjon av GTA, samme utgiver. Trur det er som gta, men har ikke studert det så alt for mye. http://www.rockstargames.com/reddeadredemp...?ref=index.html Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Saints Row 2 er knall! Om du tåler bugs og lag da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Cowboy versjon av GTA, samme utgiver. Trur det er som gta, men har ikke studert det så alt for mye.http://www.rockstargames.com/reddeadredemp...?ref=index.html Kommer ikke før i 2010. Er Rockstar som utvikler dette, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Vet ikke om andre enn Saints Row 2 som er bra GTA etterligning å vår tid. Men tenker man litt tilbake i tiden. Mafia 1 og kommende Mafia 2 det jeg vil anbefale. Tenker man tilbake til ville vesten ville jeg anbefalt kommende Red Dead Redemption også. Endret 23. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
fytech Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Driver: Parallel Lines! Utrolig bra Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Helt klart Mafia, er tusen ganger bedre enn True crime og driver PL er. Men dette er så klart på 30 tallet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Cowboy versjon av GTA, samme utgiver. Trur det er som gta, men har ikke studert det så alt for mye.http://www.rockstargames.com/reddeadredemp...?ref=index.html Kommer ikke før i 2010. Er Rockstar som utvikler dette, ja. Og kommer ikke til pc Men det orginale cowboy GTA klonen er Gun, begynner å bli gammelt nå, men er helt likt GTA, bare du rir på hest og slikt Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 har runna gun 3 ganger eller no:P så jeg er litt lei det:P Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Måtte gi opp Saints Row 2. Det går knirkefritt når jeg går rundt, men så snart jeg setter meg i en bil, hakker det sinnsykt hvert 2. sekund eller noe. Helt merkelig. Og til OP: Greier PCen din å kjøre GTA4? Endret 25. oktober 2009 av Aurvan Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Og til OP: Greier PCen din å kjøre GTA4? Egentlig ikke men jeg spiller det alikevell:P mangler bare noen texturer:P Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du kan jo prøve GodFather 2. Er ganske likt GTA, gjøre oppdrag, drepe folk, og du kan gå ut av bilen akkurat sånn som i GTA. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Godfather II var jo helt forferdelig ræva. Det var jo ikke annet enn å gjøre det samme om og om igjen gjennom hele spillet. Og for å ikke snakke om saints row 2 til PC da. Skulle gjerne spurt de som har porta spillet om de selv ville betalt penger for et sånt makkverk. Jeg tviler sterkt. Ikke helt nytt og ikke helt gjennomført heller, men veldig moro allikevel : Total Overdose. Det må nesten bli min anbefaling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå