Gå til innhold

Anbefallinger til GTA lignene spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Heales: Spillet blir laget av "dem" som lagde Crackdown. Bare David Jones som er fra Rockstar Games, og det er han som startet Realtime Worlds.

Rockstar Games er en internasjonal spillprodusent og spillutgiver grunnlagt i 1998. Selskapet står blant annet for produksjonen av den kjente spillserien Grand Theft Auto (GTA)
The game design is led by David Jones, creator of the original Grand Theft Auto and Crackdown, and is being developed by Realtime Worlds.
Endret av Benny
Lenke til kommentar
skal sjekke ut noen av de spillene:)

Kan man gå som en person eller kan man bare kjøre i driv3r Spill?

I driver en og to kan du bare kjøre bil, ikke gå som person.

I Driver 3 aka. Driv3r, kan du derimot gå som person, skyte med våpen og slikt, nærmest helt likt som i GTA3--->

Du kan faktisk gå ut av kjøretøyet i driver 2. Og personen har en skygge som men en siluett av en pistol.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Vet ikke om andre enn Saints Row 2 som er bra GTA etterligning å vår tid.

Men tenker man litt tilbake i tiden. Mafia 1 og kommende Mafia 2 det jeg vil anbefale.

Tenker man tilbake til ville vesten ville jeg anbefalt kommende Red Dead Redemption også.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Godfather II var jo helt forferdelig ræva. Det var jo ikke annet enn å gjøre det samme om og om igjen gjennom hele spillet. Og for å ikke snakke om saints row 2 til PC da. Skulle gjerne spurt de som har porta spillet om de selv ville betalt penger for et sånt makkverk. Jeg tviler sterkt.

Ikke helt nytt og ikke helt gjennomført heller, men veldig moro allikevel : Total Overdose. Det må nesten bli min anbefaling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...