SEppo Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hei. Som jeg meldte i går, så hadde jeg problemer med liten bredbåndsbredde. Nå har min far, kommet opp med att han skal prøve ventelo mobilt bedrift bredbånd gratis - med en egen router til alle i familien. Prisen for nettet er veldig rimelig og som de skriver, med farter helt opp i 7.2mbit nedlastningshastighet. Er dere noen av DERE som har erfaringer med ventelo mobilt bedrifts bredbånd ? Egner dette seg til gaming viss du tenker på latency/ping/ms ? - SEppo Endret 13. oktober 2009 av SEppo Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 7.2Mbit er vel teoretisk brutto og i praksis vil du nok ofte få et par Megabit. Ping er veldig variabel på mobilt bredbånd og jeg vil ikke anbefale det om du spiller spill som krever minimal lagg som CS eller BF2-type spill.. Tipper det duger ok for WoW o.l. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 7.2 er nok teoretisk max som nevnt over, plus at du normalt aldri får full hastighet selv i områder med veldig god dekning, så du bør nok ikke ha altfor høye forveninger... Men om det er gratis for din far så er det jo verdt et forsøk da... Kan jo være du er veldig heldig og det tilfeldigvis er god dekning i ditt område. -Stigma Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei.Som jeg meldte i går, så hadde jeg problemer med liten bredbåndsbredde. Nå har min far, kommet opp med att han skal prøve ventelo mobilt bedrift bredbånd gratis - med en egen router til alle i familien. Prisen for nettet er veldig rimelig og som de skriver, med farter helt opp i 7.2mbit nedlastningshastighet. Er dere noen av DERE som har erfaringer med ventelo mobilt bedrifts bredbånd ? Egner dette seg til gaming viss du tenker på latency/ping/ms ? - SEppo 7.2mbit får du nok ikke uansett. Selv sitter jeg i oslo med mobilt bredbånd fra telenor, men får kunn bare 2-3mbit. Om du spiller spill som "krever" liten ping så er nok ikke mobilt bredbånd noe for deg. tipper du vil få minimum 100-200ms. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Enig med gutta over her. 7.2mbit er ett dårlig salgstriks, siden det er teoretisk hastighet. Noe som i 99.9% av tilfellene ikke stemmer med realiteten. Men visst det er gratis, kan man jo teste værtfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå