Duffo Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 hei kan man få kvise av spilling? jeg hadde kviser men spilte ikke på 2 uker nå har kvisene forsvunnet :S spilte litt i går og har fått 1 ny kvise nå i ansiktet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ikke direkte av spilling, mer at du sitter på ræva di. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så det er DERFOR jeg har så jævlig med kviser i trynet?! Høhahæh. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kviser er for det meste gener og hvor heldig du er. Jeg sitter konstant på ræva og har maks 3-4 kviser i måneden. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heldig, jeg da. Føler meg utrolig moden fordi jeg har kviser. ^^, Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Føler meg heldig siden jeg ikke har kviser! (: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Haha, Duffo er så herlig Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Statisk elektrisitet fra skjerm og datamaskin innvirker også til en viss grad da det tiltrekker seg støv som igjen kan påvirke talgproduksjon og annet rart. Mistenker CRT-skjermer for å være større syndere på dette enn flatskjermer. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 ja merka det spesielt om jeg spiller pc-spill mye, ikke så mye på playstation Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kviser er digge å poppe Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Husker godt da jeg skulle besøke familien etter en periode med veldig mye PC spilling. Jeg fikk ikke sitte ved bordet når vi spiste middag fordi jeg hadde så mye kviser. De sa jeg skulle komme tilbake når jeg hadde sluttet å spille så mye data. Etter det begynte jeg å spille på nintendo DS og nå får jeg spise middag med familien min igjen. Anbefaler deg å spille mer playstation hvis du vil spise middag med familien din igjen. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Anbefaler deg å spille mer playstation hvis du vil spise middag med familien din igjen. Haha Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Husker godt da jeg skulle besøke familien etter en periode med veldig mye PC spilling. Jeg fikk ikke sitte ved bordet når vi spiste middag fordi jeg hadde så mye kviser. De sa jeg skulle komme tilbake når jeg hadde sluttet å spille så mye data. Etter det begynte jeg å spille på nintendo DS og nå får jeg spise middag med familien min igjen. Anbefaler deg å spille mer playstation hvis du vil spise middag med familien din igjen. Er du seriøs? Hva faen? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så hyggelig familie du har da, Filosofem! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Filosof: Hvis du ikke troller nå: Du har en jævlig familie i mine øyne. Endret 14. oktober 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå