Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Store lepper på gutter?


Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Hei, jeg har tenkt litt på det, og bestemte meg for å bare poste på forumet om det. Mine lepper er litt over gjennomsnitt store, ikke noe overdrevet eller misformet osv, men bare litt fyldige. Det jeg lurer på er hva jenter tenker om slikt? Feks, liker jeg en jente ganske godt nå og er litt med hun.. Men hun har ikke veldig små, men litt små lepper, tror jeg kanskje, hehe. Kan det hende hun syns det er litt dumt, eller like folk ''kysselepper''?

 

Erm, kanskje i overkant teit spørsmål, men sånn helt optimal har vel ikke min selvtilitt vært, selv om jeg har sjerpet med siden de yngre år!

 

:roll::)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Ja, kanskje det var tullete tanke, men dere hjalp hvert fall! :thumbup: Hehe, sant det du sier, man gjør ofte små ting til problemer, slike ting du ikke legger merke til hos andre nødvendigvis, eller tenker over.

 

Jaja :love:

Lenke til kommentar
Gjest storelepper
23ksfm4s63enkj7yvxj7.jpg

 

Slik, hehe :roll:

 

Kaller du det store lepper? Da skulle du ha sett mine, mine er mye mer fyldigere og de henger nedover så det ser ut som at jeg er sur hele tiden. Har du noen gang fått kommentarer på leppene dine? Det har nemlig jeg, andre bekreftet at leppene mine er store og stygge.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hm, bare fått kommentarer fra mamma, som har sagt at jeg har slike fine kysselepper.. Og noen andre, noe eldre kvinner. Men ingen dårlige nei.

 

Jeg ble litt lei meg nå som du sa at du har fått dumme kommentarer :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...