Gjest Gutt 17 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei, jeg har tenkt litt på det, og bestemte meg for å bare poste på forumet om det. Mine lepper er litt over gjennomsnitt store, ikke noe overdrevet eller misformet osv, men bare litt fyldige. Det jeg lurer på er hva jenter tenker om slikt? Feks, liker jeg en jente ganske godt nå og er litt med hun.. Men hun har ikke veldig små, men litt små lepper, tror jeg kanskje, hehe. Kan det hende hun syns det er litt dumt, eller like folk ''kysselepper''? Erm, kanskje i overkant teit spørsmål, men sånn helt optimal har vel ikke min selvtilitt vært, selv om jeg har sjerpet med siden de yngre år! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvis du ikke kan stappe en colaboks i kjeften og klarer å lukke munnen helt tror jeg ikke det har så veldig mye å si. Mørkhudede (les: politisk korrekt) har jo ofte også tildels store lepper og de klarer seg jo bra ville jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Slik, hehe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ikke noe særlig merkverdig fra min side hvertfall. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det der har jeg lurt på selv! haha Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Høh, tror leppene mine er noe i den dur, å jeg har aldri opplevd noen problemer når det kommer til kyssing Endret 13. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ikke en gang om hennes lepper har vært en del mindre? eller mer vanlig? hehe :!: Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Haha, nei. Har nå vært på min del jenter, og har aldri opplevd problemer ved kyssing, uansett størelse på leppene til jenta, eller at jentene har reagert på leppene mine Endret 13. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kan ikke se for meg at det der skulle være noe å tenke på i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nei det er EGENTLIG ikke noe å tenke på i det hele tatt, men har man problemer med selvtilliten, så kan vel det meste bli en bekymring. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ser den. De aller fleste har jo sånt, veit at jeg også bekymrer meg for det andre ser på som bagateller. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har store lepper selv. Dette er garantert den type "problem" som ikke er større enn du selv gjør det til. Litt som de som fortviler fordi de er 2-3 cm lavere enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Synes de leppene så helt perfekte ut jeg. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, kanskje det var tullete tanke, men dere hjalp hvert fall! Hehe, sant det du sier, man gjør ofte små ting til problemer, slike ting du ikke legger merke til hos andre nødvendigvis, eller tenker over. Jaja Lenke til kommentar
Gjest storelepper Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Slik, hehe Kaller du det store lepper? Da skulle du ha sett mine, mine er mye mer fyldigere og de henger nedover så det ser ut som at jeg er sur hele tiden. Har du noen gang fått kommentarer på leppene dine? Det har nemlig jeg, andre bekreftet at leppene mine er store og stygge. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hm, bare fått kommentarer fra mamma, som har sagt at jeg har slike fine kysselepper.. Og noen andre, noe eldre kvinner. Men ingen dårlige nei. Jeg ble litt lei meg nå som du sa at du har fått dumme kommentarer Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heller litt for brede lepper enn litt for smale. De der så i hvert fall top notch ut, spør du meg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har selv store lepper, og bare fått positive kommentarer. Og jeg har større lepper enn deg. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så ut til at dette gikk din vei i dag trådstarter, bare positive ting jo Jeg må si at leppene dine har fin fasong! stor eller ei, go get ur chick! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Slik, hehe Jeg hadde ikke måttet tenke meg om to ganger for å kysse de leppene, i hvert fall. edit: Tok bort bildet i quote. Endret 13. oktober 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå