Gå til innhold

Gamestop - Tar de i mot modifisert Xbox?

kesse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har solgt 10 defekte PS2 spill til gamestop, så trur ikke de sjekker konsollene så veldig godt heller.

Jævla mye å skryte av, egoist som knapt nok tenker like langt som nesa rekker.

Kall meg gjerne egoist. Ikke min feil at de ikke engang orker å snurre de en gang i maskina for å sjekke at de funker ;)

Dessuten jeg skrøyt ikke men kom med et argument som sa at de vanligvis ikke sjekke spillene. Dessuten trengte du ikke å svare slik, gutten spurt om hjelp og da trenger du ikke å komme med OT pjatt rettet til en gutt som ikke bryr seg om hva en som deg sier.

sry OT

Endret av atriC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Jeg har solgt 10 defekte PS2 spill til gamestop, så trur ikke de sjekker konsollene så veldig godt heller.

Jævla mye å skryte av, egoist som knapt nok tenker like langt som nesa rekker.

Kall meg gjerne egoist. Ikke min feil at de ikke engang orker å snurre de en gang i maskina for å sjekke at de funker ;)

Dessuten jeg skrøyt ikke men kom med et argument som sa at de vanligvis ikke sjekke spillene. Dessuten trengte du ikke å svare slik, gutten spurt om hjelp og da trenger du ikke å komme med OT pjatt rettet til en gutt som ikke bryr seg om hva en som deg sier.

sry OT

For en jævla klovn du er.

Lenke til kommentar

Du hadde vel vært jævla fornøyd om du kom hjem etter å ha vært i butikken og putta en ødelagt disc i konsollen? Hadde vel ikke vært like morsomt det kanskje.

Skal i hvertfall sørge for å ikke kjøpe bil eller hus av slike som deg for å si det sånn. Synes jeg ser annonsa "100% rustfri bil, nylakkert for to dager siden"!

Kjeltringer kalles det på godt norsk, ikke noe annet. Og det at butikken ikke sjekker platene rettferdiggjør ikke på noen måte det du gjør hvis du tror det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...