f(x) Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hei! Her er et bilde jeg tok tidligere, likte det godt selv. 46mm, f/8, 1/100 sek, ISO 100 Canon EOS 1000D + 18-55 IS Hva synes du? EDIT: dette da? Her er ørene hele, og øret bak stikker mindre opp. 44mm, f/5, 1/200 sek, ISO 100 Endret 13. oktober 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Greit nok En del av øret er croppet bort, noe som lett blir et irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Irriterer meg at hundens høyre øre stikker såvidt opp bak hodet... Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) La til enda et bilde i førstepost. Her stikker øret bak mindre opp og ørene er hele. Jeg liker likevel det første best, på det andre er hunden vendt litt mer bort fra kamera. Endret 13. oktober 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen meninger om det andre bildet? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Treffer ikke like godt med fargene. Croppen er en smule bedre, men syns helt klart det første bildet er best. I det bildet passet bakgrunnen fint, og fargene var naturlige og fine. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fargene på det første er best, ser mest ut som slik som fargen på en sånn Doberman er i virkeligheten. Har du prøvd å gjøre litt mer eksperimentelle versjoner av dette bildet? Eks. litt kontrastfull svarthvitt, mørkere i kantene, fjerne litt gjerdestolper i bakgrunnen osv? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Fargene på det første er best, ser mest ut som slik som fargen på en sånn Doberman er i virkeligheten. Har du prøvd å gjøre litt mer eksperimentelle versjoner av dette bildet? Eks. litt kontrastfull svarthvitt, mørkere i kantene, fjerne litt gjerdestolper i bakgrunnen osv? Skal se om jeg får til noen eksperimentelle versjoner snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå