corsa91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Det går fint av å spille av youtube filmer ok men ikke på den jeg hadde. Spurte Expert og de hadde fått inn en haug med S8000 JET. Kjenner en som jobber der så jeg fikk info av han. Det var en av Samsung sine svakheter Lenke til kommentar
program Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vel, jeg hadde ikke problemer med å se youtubefilmer da jeg prøvde den. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Vel, jeg hadde ikke problemer med å se youtubefilmer da jeg prøvde den. Ok men finnes det mobil med innebygd kart. Hvordan er satio. Finnes det noen gps programmer som er hele og gratis? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hmm eneste jeg kommer på i farten er en gammel en fra Mio og den nye Garmin Nuvi Phone Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Du har åpenbart ikke satt deg spesielt godt inn i hvordan disse tingene fungerer. Anbefaler deg å kjøpe en vesentlig enklere telefon. Lenke til kommentar
program Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvorfor skal man kjøpe en enklere telefon bare fordi man ikke i bunn og grunn har forsått hvordan alt fungerer? Det synes jeg du må forklare. Trenger han det som er på telefonen så har det ikke noe å si om han ikke tror det går ann å spille av youtube-filmer osv. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvorfor skal man kjøpe en enklere telefon bare fordi man ikke i bunn og grunn har forsått hvordan alt fungerer? Det synes jeg du må forklare. Trenger han det som er på telefonen så har det ikke noe å si om han ikke tror det går ann å spille av youtube-filmer osv. ??? Jeg har ikke lyst på billig dritt tlf. Men hvordan er nokia N97 og Sony Ericcson Satio Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg har bestilt omnia HD. Knallbra kamera og skjerm med capasitiv touch-teknologi (berøring istedenfor trykk sens.) kan lese amobil sin test her. Edit: Omnia HD har dessuten medfølgende gps program route66 med kart over norden. Endret 17. oktober 2009 av apegryn Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvordan Saito er vet jeg ikke, men N97 har fått noe blandet kritikk for blant annet å virke uferdig. Mulig det er ordnet i en senere oppdatering. Må nok belage deg på å betale for en kartpakke/datatrafikk/abonnement uansett hvis du ikke går for Mio eller Garmin telefonene. Men hvis du først kjøper en kartpakke bruker du ikke datatrafikk sålenge du får skrudd av AGPS. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvordan Saito er vet jeg ikke, men N97 har fått noe blandet kritikk for blant annet å virke uferdig. Mulig det er ordnet i en senere oppdatering. Må nok belage deg på å betale for en kartpakke/datatrafikk/abonnement uansett hvis du ikke går for Mio eller Garmin telefonene. Men hvis du først kjøper en kartpakke bruker du ikke datatrafikk sålenge du får skrudd av AGPS. Kan man skru av AGPS på Satioen Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Med Omnia hd kan man skru av agps men det tar lang tid å finne satelitt.. og det følger med 2 års gratis kart gjennom route 66.. Fungerer knall bra som gps! var adri tiloblet mobilnettet når jeg brukte min gps og den fungerte meget bra.. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 ok men finnes det andre enn samsung. Vil helst ikke ha samsung tlf Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Hvorfor vil du ikke ha Samsung? Samsung er en av verdens største produsenter av mobiler. EDIT: Og hva mener du med billig dritt telefon? En telefon til 4000 er aldeles ikke billig, og er ihvertfall ikke noe dritt. Endret 17. oktober 2009 av atriC Lenke til kommentar
program Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg tror corsa91 mente at snubbel skrev at han ikke burde kjøpe en så avansert telefon. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvorfor vil du ikke ha Samsung? Samsung er en av verdens største produsenter av mobiler. EDIT: Og hva mener du med billig dritt telefon? En telefon til 4000 er aldeles ikke billig, og er ihvertfall ikke noe dritt. Vil ikke ha samsung pga de suger. Holder meg helst til Nokia eller sony. Har hatt en samsung jet men har ikke lyst til å ha samsung lenger. Det er også flere grunner som jeg ikke vil ramse opp:) En tlf til 4000 er ikke billig. Jeg bryr meg ikke om særlig om prisklasse sålenge det er bra tlf Lenke til kommentar
program Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Samsung suger? Jeg tror faktisk ikke du kan ramse opp særlig med grunner til at det er så dårlig. Kan du ikke prøve å ramse opp noen? Det ville vært veldig interessant. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 lukter fanboy fra lang avstand. Og nokia mobilene nå for tidenen syns jeg ikke er særlig mye å skryte av. HTC derimot Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 lukter fanboy fra lang avstand. Og nokia mobilene nå for tidenen syns jeg ikke er særlig mye å skryte av. HTC derimot Er ikke fan av nokia men heller sony. Jeg liker ikke samsung pga de gir ikke oppdateringer på norsk og de har dårlige batterier. Gjelder bare mobiler Lenke til kommentar
program Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er ikke noen fan av Samsungtelefoner, men man kan vel ikke si at de suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå