Gå til innhold

[Løst]Mobil uten Agps men med vanlig gps og touch

corsa91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal man kjøpe en enklere telefon bare fordi man ikke i bunn og grunn har forsått hvordan alt fungerer? Det synes jeg du må forklare.

Trenger han det som er på telefonen så har det ikke noe å si om han ikke tror det går ann å spille av youtube-filmer osv.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man kjøpe en enklere telefon bare fordi man ikke i bunn og grunn har forsått hvordan alt fungerer? Det synes jeg du må forklare.

Trenger han det som er på telefonen så har det ikke noe å si om han ikke tror det går ann å spille av youtube-filmer osv.

???

Jeg har ikke lyst på billig dritt tlf.

Men hvordan er nokia N97 og Sony Ericcson Satio

Lenke til kommentar

Hvordan Saito er vet jeg ikke, men N97 har fått noe blandet kritikk for blant annet å virke uferdig. Mulig det er ordnet i en senere oppdatering.

Må nok belage deg på å betale for en kartpakke/datatrafikk/abonnement uansett hvis du ikke går for Mio eller Garmin telefonene. Men hvis du først kjøper en kartpakke bruker du ikke datatrafikk sålenge du får skrudd av AGPS.

Lenke til kommentar
Hvordan Saito er vet jeg ikke, men N97 har fått noe blandet kritikk for blant annet å virke uferdig. Mulig det er ordnet i en senere oppdatering.

Må nok belage deg på å betale for en kartpakke/datatrafikk/abonnement uansett hvis du ikke går for Mio eller Garmin telefonene. Men hvis du først kjøper en kartpakke bruker du ikke datatrafikk sålenge du får skrudd av AGPS.

Kan man skru av AGPS på Satioen

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du ikke ha Samsung? Samsung er en av verdens største produsenter av mobiler.

EDIT: Og hva mener du med billig dritt telefon? En telefon til 4000 er aldeles ikke billig, og er ihvertfall ikke noe dritt.

Vil ikke ha samsung pga de suger. Holder meg helst til Nokia eller sony. Har hatt en samsung jet men har ikke lyst til å ha samsung lenger. Det er også flere grunner som jeg ikke vil ramse opp:)

En tlf til 4000 er ikke billig. Jeg bryr meg ikke om særlig om prisklasse sålenge det er bra tlf

Lenke til kommentar
lukter fanboy fra lang avstand. Og nokia mobilene nå for tidenen syns jeg ikke er særlig mye å skryte av. HTC derimot :blush:

Er ikke fan av nokia men heller sony.

Jeg liker ikke samsung pga de gir ikke oppdateringer på norsk og de har dårlige batterier.

Gjelder bare mobiler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...