Zemeckis Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Er dette en butikk med god service og slikt?Har litt lyst til å bestille meg en xp1700+ med denne steppingen AXDA1700DLT3C JIUHB 0307VPMW er denne god forestten? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg har ggort som du hadde lyst til og bestilt meg to slike prosessorer. Problemet er bare at de ikke svarer meg på mail. Betalte med visa og pengene ble trukket nesten med en gang. Sendte mail for å få en ordre bekreftelse og eventuelt et kollinummer. Det står i betingelsene at shag.dk hever pengene når varen blir sendt. Jeg gikk derfor ut i fra at varen var sendt. Desverre svarte de ikke på den første mailen. Jeg sendte da en nye mail hvor jeg skrev at det var dårlig service og ikke svare meg og fikk heller ikke svar på denne. Det har bare gått en uke siden jeg sendte den første mailen og et par dager siden jeg sendte den andre, men mener likevel at jeg skal få raskere svar. Er det ikke en uskreven regel at mail skal besvares innen 24 timer? Det eneste som har skjedd er at pengene har kommet inn på kontoen min igjen, uten jeg hverken har settt eller hørt noe fra de. Dette synes jeg rett og slett det stinker av, burde ikke være så vanskelig å sende meg en liten mail om dette. Jeg burde kanskje ringe de, men nå er det faktisk slik at jeg ikke har telefon, samtidig som det er dyrt å ringe til utlandet. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det har nå gått ti dager siden jeg bestilte, jeg har sendt nok en mail mail og bedt om kollinummer, og i det minste en ordrebekreftelse. Fortsatt er det tyst som i graven fra denne webshopen. Dette virker svært uprofesjonelt. I og med at jeg har forskuddsbetalt 1200 kroner føler jeg meg berettiget et svar fra denne vimsegjengen. Men de svarer altså ikke... Jeg har selvsagt ikke mottat prossorene, men håper i alle fall de sitter fast i tollen og ikke i danmark hos shag.dk. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få de til å gi lyd fra seg? Forbrukeråd, politianmeldelse etc? Jeg har utrolig lyst til å statuere et eksempel på at jeg som kunde ikke tolererer en slik behandling. Hadde vært kult med noen tips! Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 (endret) Siste rapport i saken. Hva synes dere om denne mailen de til slutt sendte meg? Vil gjøre oppmerksom på at adressen jeg hadde oppgit selvsagt var korrekt. Synes forklaringen virker noe tynn, hvorfor skulle min adresse være ukjent? Hej Vi har fået din pakke retur idag, med ukendt adresse. Så det er derfor du ikke har modtaget den. Hvis du oplyser den rigtige addresse så kan du få din pakke. Vi snyder ikke folk her, så du kan godt få en anden tone på. Vi har kun brugt den addresse som du har angivet. Så det er ikke vores fejl. Best Regards / Med Venlig Hilsen Jannik Mortensen Direktør / Manager Shag Aps Sankt Mortens Gade 4 DK-3700 Rønne Denmark Tlf. (+45) 56911744 Fax. (+45) 56911745 Email. [email protected] Homepage: www.shag.dk ----- Original Message ----- To: <[email protected]> Sent: Friday, June 13, 2003 10:24 AM Subject: Min tålmodighet er snart slutt.. Hei! Jeg har allerede sendt dere 3 mailer hvor jeg ber dere om å gi meg kollinummer på forsendelsen min. Jeg har også bedt dere om en bekreftelse på at dere har sendt meg varene. Dere har ikke svart i det hele tatt. For å si det rett ut, jeg akksepterer ikke slik oppførsel fra dere. Jeg har uansett ikke mottat noe pakke fra dere og om dere hadde sendt den til tiden dere skulle, skulle den ha vært hos meg for lenge siden. Jeg mistenker dere derfor for ikke å ha sendt meg varen, men likevel trukket penger fra kontoen min. Hvorfor skulle dere ellers la vær å svare på mine henvendelser? Det er ikke lenge igjen før jeg kontakter Politiet, Visa og forbrukerådet i denne saken. Slik dere holder på holder ikke mål. Akkurat nå føler jeg at dere har sttjålet 1100 kroner fra meg. Jeg ber dere derfor om å kontakte meg snarest slik at jeg slipper koble inn flere parter i denne saken! Med Vennlig Hilsen Endret 19. august 2011 av alkazelters Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg trenger sårt noen tilbakemeldinger, please gi meg noen tips etc...... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 gi dem riktig adresse, vent et par dager, og se om pakken ikke dukker opp. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jepp, enig med Psilocybe. Gi dem adressen en gang til og la det gå en liten stund. Er selvfølgelig dårlig at de ikke svarer på mailer, men hva skulle du blande inn forbrukerråd og politi for når du har fått tilbake pengene dine ? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det var eneste måten å få dem til å svare på henvendelsene mine. Forresten har jeg ikke fått igjen pengene mine, de ble trekt for tre uker siden. Adressen jeg hadde gitt dem var riktig, jeg kan faktisk min egen adresse. Kan ikke gi de noen adresse enn den jeg har. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Meld fra til VISA, da skal du få pengene igjen mener jeg Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Gi dem adressen og be om et kollinr som kan brukes til pakkesporing, pluss at pakken skal sendes umiddelbart. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 ... Det eneste som har skjedd er at pengene har kommet inn på kontoen min igjen... ... Forresten har jeg ikke fått igjen pengene mine, de ble trekt for tre uker siden. Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Førr eit navn seie berre eg.................. Shag........ høyrest seriøst ut Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 pengene ble trekt samme dag som bestilling, kom tilbake på konto to dager etter og trekt igjen etter 4 dager. Siden det har jeg ikke sett noe til de. Er ikke så bekymret for pengene, men det irriterer meg grenseløst at de ikke kan sende meg kollinummer. Kan dere skjønne at dette kan være et problem? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Førr eit navn seie berre eg.................. Shag........ høyrest seriøst ut Ja, jeg angrer litt på at jeg ikke tenkte over dette..... Noen som vet om noen Danske Hardware forum hvor man kan gi litt webshoperfaringer? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 må dere kjøpe fra shag.dk da ? jeg kjøpte fra www.Waterheads.dk og har god erfaring fra de jeg.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg regner med du hørte med dem før du bestillte til Norge? Ut fra hjemmesiden deres(shag.dk) virker det helst som om det er en butikk som retter seg mot hjemmemarkedet. Ellers ville jeg gjort som de andre sier her, oppgi riktig adresse(evnt på ny dersom den var riktig første gang) og husk å nevn at den skal til NORGE. Har de prøvd å sende til adressen din i Danmark, har de sef fått pakken tilbake Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Vel, det tar bare en stund før den kommer. Kollinummer får du ikke, de sender som uregistrert brev. Da slipper du å betale en evt. toll... Ventet lenge på min jeg også Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 pengene ble trekt samme dag som bestilling, kom tilbake på konto to dager etter og trekt igjen etter 4 dager. Siden det har jeg ikke sett noe til de.? Har de lov til dette da? Trodde butikker bare hadde lov til å trekke et beløp når du som kunde ga beskjed om det. Første gang er jo greit for da ga du de jo lov gjennom bestillingen. Men andre gangen, da tok de jo bare å trakk beløpet uten at du som kunde visste om dette. Ta kontakt med Visa. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg regner med du hørte med dem før du bestillte til Norge? Ut fra hjemmesiden deres(shag.dk) virker det helst som om det er en butikk som retter seg mot hjemmemarkedet. Ellers ville jeg gjort som de andre sier her, oppgi riktig adresse(evnt på ny dersom den var riktig første gang) og husk å nevn at den skal til NORGE. Har de prøvd å sende til adressen din i Danmark, har de sef fått pakken tilbake Det var en rute i bestillingsskjemaet hvor jeg oppga Norge. Regnet med at det ikke skulle by på problemer. jaja, jeg er nå spent på hva som kommer til å skje jeg. Har en følelse av at dette er pakken som aldri kommer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå