Gå til innhold

Lockerz og erfaringer?

Anbefalte innlegg

Noen som har noen personlige erfaringer fra Lockerz(Skriver ikke link pga det er forbudt.)? Ser jo helt utrolig fantastisk ut og det virker "legit" ettersom de har en facebook gruppe, skal åpne butikke, og flere artikler på nettet som har prøvd ut dette.

Og moderatorer, ikke steng tråden pga "Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. I henhold til retningslinjene stenges tråden og lenker slettes."

Jeg linker ikke, og reklamerer heller ikke.

Takk.

Hilsen Håkon :)

Endret av KVTL
Fjernet reklamering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Er registrert på Lockerz, og det virker legitimt spør du meg. Det verste som kan skje er jo bare at du ikke får det du har krav på, de krever jo ikke noen annen info enn adressen egentlig. Det er uansett slik at når du har vervet 20 venner blir du såkalt "Z-listed" og skal da motta en t-skjorte, pluss at du får dobbelt så mange poeng for ting du gjør.

Hvis du vil prøve Lockerz er det bare å sende meg en PM med epost-adressen din, så skal jeg sende deg en invite. Gjelder forsåvidt hvis noen andre her ønsker en invite :)

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar

Min erfaring med Lockerz er at det er noe lureri eller ett prøveprosjekt.

Alt du kan få for poeng er bakgrunner.

Folk får ikke t-skjorter engang, bare scammere som tar bilde av seg selv med en selvlagd pakke.

Man kan jo se selv hvis man er medlem, alt er fresh out bortsett fra wallpapers med Lockers logo, som man til og med må kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...