henersen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei, Jeg skal bli omreisende selger med daglige reiseruter med flere stopp. Jeg ønsker å legge inn disse rutene på gps, slik at jeg kan sette meg i bilen, velge rute 1, 2 eller 3 osv, og kjøre, uten å bruke mer tid på det. Hver rute har ca. 10 stopp, og det er snakk om 10-20 ruter. Er dette en funksjon de fleste gps'er har? Hvis ikke, hvilke gps anbefales? Jeg håper å få til dette uten å bruke for mye penger på det. Jeg setter pris på alle tips! Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tomtom kan. Ta en kikk i linken for detaljer, scroll et stykke ned på siden: http://download.tomtom.com/open/manuals/on...in_menu_NO.html Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tomtom og CoPilot(mobil) er de eneste jeg har funnet med akseptable løsninger for dette. Men de funker også veldig bra. Lenke til kommentar
henersen Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå