Lionel_Luthor Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lastet ned til pc-en, koblet til telefonen (via usb) og kjørte .exe-filen. min fil er korrupt!! får laste ned på nytt! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan dere sjekke hvilken build denne 6.5 har? Lenke til kommentar
laholtet Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har sett frem til å oppdatere til WM 6.5, men jeg og min kjære Touch Pro 2 deler skjebne med flere her inne; Beklager, denne programvarenedlastingen passer ikke til din enhet. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja. HTC jobber med problemet... Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har sett frem til å oppdatere til WM 6.5, men jeg og min kjære Touch Pro 2 deler skjebne med flere her inne; Beklager, denne programvarenedlastingen passer ikke til din enhet. Noen som vet noe mer om dette? Filen fra HTCpedia er etter alt å dømme den samme som SKULLE vært på HTC sine hjemmesider. Fungerte i alle fall som en drøm for meg. Last ned på PC'n, koble Touch Pro'en til med ActiveSync og kjør .exe-filen. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg fikk windows mobile 6.5 i natt.. lastet ned fra HTCpedia på nytt og denne gangen gikk det som det skulle.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå er ROMen imidlertid tilgjengelig på htc.com. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Da venter jeg bare på en stabil rom til Touch Pro, siden jeg anntar at den ikke kommer til å komme fra HTC selv, så må jeg bare finne en annen plass å skaffe den.. Regner med at de fleste som er interesert greier å skaffe seg en slik rom selv.. Endret 14. oktober 2009 av Lock-Aze Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke veldig imponert over windows mobile 6.5, det ser forsovidt flott ut og programmer menyen ser bedre ut.. Men jeg er litt lei av Touchflow, så håpte på en litt større forandring.. Er det kanskje her dette Sense greia kommer inn i bildet? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Må testes ikveld . Kanskje bluetoothen i bilen blir mere stabil også ? Vi får se Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da venter jeg bare på en stabil rom til Touch Pro, siden jeg anntar at den ikke kommer til å komme fra HTC selv, så må jeg bare finne en annen plass å skaffe den.. Regner med at de fleste som er interesert greier å skaffe seg en slik rom selv.. har meget positiv erfaring med energy rom til touch pro.. er windows 6.5 det også=) Lenke til kommentar
laholtet Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Heldigvis fikk HTC ordnet det temmelig kjapt WM 6.5 er vel kanskje ingen revolusjon, og det var vel kanskje heller ikke ventet.. Men min kjære Touch Pro 2 er litt freskere i frasparket, og det hele ser litt bedre ut! Glad jeg kvittet meg med Nokia 5800 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Når man oppgraderer fra HTC sin side til 6.5 får man med den nye TouchFLO i samme sleng eller er det noe man må legge til i tillegg? Og tror dere man etterhvert kan bytte ut TouchFLO med Sense når dette kommer med HD2? Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Til dere med Touch HD, Touch PRO og Diamond. På xda-developers.com kan dere alle legge inn "hjemmesnekra" ROM hvor du får med windows 6.5. I tillegg er det lagt til og tatt vekk ting som gjør at telefonen blir generelt MYE mer responsiv! Selv har jeg lagt inn Energyrom på min touch pro (siste verson som ble lagt ut 14.oktober) og kan oppsumere med at telefonen er blitt bedre og raskere enn noensinne. Har heller ikke merket noen bugs Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Når man oppgraderer fra HTC sin side til 6.5 får man med den nye TouchFLO i samme sleng eller er det noe man må legge til i tillegg? Og tror dere man etterhvert kan bytte ut TouchFLO med Sense når dette kommer med HD2? Også jeg er opptatt av svar på særlig det første spørsmålet som stilles her. Er det noen som kan svare sikkert på det? (Den telefonen jeg tenker på, er Touch Pro2.) Endret 18. oktober 2009 av mortenandersen Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Når man oppgraderer fra HTC sin side til 6.5 får man med den nye TouchFLO i samme sleng eller er det noe man må legge til i tillegg? Og tror dere man etterhvert kan bytte ut TouchFLO med Sense når dette kommer med HD2? Også jeg er opptatt av svar på særlig det første spørsmålet som stilles her. Er det noen som kan svare sikkert på det? (Den telefonen jeg tenker på, er Touch Pro2.) man får vel fortsatt manila(touchflo) 2.1.. skal man ha den nye manilaen fra HD2 så må man laste ned en customrom som har manila 2.5 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har testet endel av disse rommene du finner på htcmedia, men sliter med noe. Har testet 3-4 stkykker å samme problemet med alle. Det er att jeg ikke finner noe nett når jeg skrur på wi-fi. Er det noe som må stillest inn da som jeg ikke får med meg?? Når jeg byttet rom på min samsung omnia var ikke dette noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg