Pysj Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Forsterker GPS-signalet og gir deg musikk i bilen. Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Endelig, denne har jeg venta på. Prisen var litt stiv da.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Den så genial ut.. Kanskje en ide å kjøre en test på denne. Enig med phax at prisen er en smule dyr. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 "Vil du høre på musikk, har holderen en AUX-utgang slik at du kan spille musikk fra telefonen i bilen. Dette krever imidlertid at du har AUX-utgang på bilstereoen din, og en 3,5 millimeters minijack-kabel." For min egen del synes jeg at en AUX-inngang på bilstereoen fungerer noe bedre for signal som skal inn i bilstereoen... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Viktig og presisera at den også er kompatibel med også andre GPS applikasjoner. F.eks. Navigon (Kilde: Link Navigon har annonsert sin egen Car Kit. Men det seiest at denna ikkje har alle funksjonane som TomTom sin versjon. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ville bare nevne at ikke alle trenger bilholdeer. En NOKIA 5800 passer perfekt hvis du kiler den fast foran turtelleren i en Peugeot 406. Og jeg ser den gjennom rattet sålenge jeg ikke svinger til høyre. Ulempen er at den ikke lader, og ikke er tilkoblet AUX. Men den har ganske gode høyttalere, så du kan lett høre "Ta til høyre nå" og slikt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Haha, hørtes ut som en fantastisk løsning... Du får forsterket gps signalet ved å pakke dashbordet inn i aluminiumsfolie og da kanskje? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 GPS'en funker fint der den står. Men jeg bør helst stå stille før jeg tør å betjene touchscreenen gjennom rattet. Bare et tips til folk som bruker den av-og-til. Lenke til kommentar
willtell25 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 kanskje jeg skal kjøpe den mens jeg er i statene om et par uker Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Denne har jeg ventet lenge på Men jeg vil ikke si at prisen er avskrekkende. Tenk på hva du får i pakken 1. Bilholder 2. Billader 3. Bluetooth Handsfree 4. Linjeutgang (bedre lydkvalitet enn hodetelefonutgangen) (5. Spotify i bilen) Altnerativet er jo de utrolig stygge FM-senderne som også skal holde telefonen din og som står i sigarettenneruttaket. Pris for disse er jo mellom 600 og 800, så jeg vil ikke si at 899 er så ille. Forøvrig så kan jeg ikke se at den kan kjøpes fra tomtom selv, men komplett selger den for 1095. I tillegg dukket den oppp på norske apple store og tomtom for to dager siden. Minner om at alle pioneer-spiller med ip-bus har aux-inngang. Du kan enten kjøpe overgang, eller lage selv fra noen gamle kabinett-til-hovedkort kabler, eller med cdrom til lydkort audio kabel (analog). Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Holderen har også innebygget høyttaler og mikrofon, slik at du kan snakke i telefonen uten å måtte holde den opp til ansiktet.Er dette en ny funksjon? Eller kunne det vært omformulert til "Holderen har også handsfree-funksjon"? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har holderen og jeg har AUX-inngang på bilstereoen. MEN jeg mangler en 3,5 millimeters minijack-kabel!!! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 3. Bluetooth Handsfree Ikke bluetooth vel Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har holderen og jeg har AUX-inngang på bilstereoen. MEN jeg mangler en 3,5 millimeters minijack-kabel!!! Ta en tur til Clas Ohlson. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Håper du skjønte spøken. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser etter bilholder til min 3GS men en ting jeg syntes er litt kjipt, er at disse trolig ikke passer med en iPhone med beskyttelsesdeksel..eller tar jeg feil?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg