Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei. jeg er 14, har nylig kjøpt Ipod Touch, Foreldre vil ikke bruke kortet, jeg har paypal konto med penger på. Hvordan får jeg brukt min paypal konto til å handle på itunes store / app store? jeg vil gjerne ha 3.0 oppdateringen! takk! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 AppStore tar ikke paypal, desverre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Faen. Ingen måte? Ikke via annen betalingsting heller? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ikke som jeg fant, nei. Satt i samme "fella" selv. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva med å kjøpe gavekort til itunes via ebay ved hjelp av paypal? Da har du ihvertfall muligheten.. enda det er en liten omvei. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Meget omvei, men ja, det kan jeg nok prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå