Solid Edge Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hei Hadde endel ekstra utgifter de to forige månedene pga. biltrøbbel. Så når Xbox live Gold-membership gikk ut, så hadde jeg null penger på konto. Tiden gikk og jeg fikk ikke betalt. Så nå på fredag tenkte jeg at jeg skulle sette meg ned å spille over live, for første gang siden sommerferien (Juni). Så viste det seg at jeg kun hadde silver-membership. Så jeg gikk inn på menyen hvor man oppdaterer medlemskapet, og valgte å betale 499kr for et nytt år. Det gikk ikke, det kom nemlig opp en feilmelding. Så gikk jeg droppet det den kvelden, regnet med det var trøbbel med nettbanken eller noe annet lignende. Da jeg sjekket nettbanken dagen etter, var det trukket 499kr fra kontoen. Jeg regnet selfølgelig med at alt var i orden da. Når jeg kom hjem så jeg at ingenting var forandret, men jeg fortsatt var 499kr fattigere. Hva er det som har skjedd? Er det ikke sånn at når du kjøper 12 måneder så for du 12 måneder og så går det ut? Hva gjør jeg nå fremover? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ring support, og be samtidig om å si opp avtalen. De 12 mnd du har betalt for vil løpe ut men det oppdateres ikke automatisk. Neste år betaler du halvparten for samme tjeneste. Maximuscards Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) eller du kan kjøpe på qxl.no itilfelle du ikke liker å handle med visa 339kr for 13mnd ser det ut som, du sparer endel der. koden kan du fylle på nårsomhelst. Men points er en fordel å kjøpe på xboxen (eller xbox.com) Endret 13. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Microsoft tok de 499,- fordi du fikk 2 mnd gratis Live. Det ble jeg fortalt når jeg ringte Xbox support, da så jeg rødt og fikk dem til å gi meg et års gratis Live. Skal aldri mer gi kontonummeret mitt til et stort selskap igjen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det mogeleg å kjøpe enkeltmånader på nett utan å få eit abonnement? Enten ved å kjøpe det direkte på Xbox-en eller via ei nettside som gir kode. Har ikkje behov for eit løpande abonnement, men det hadde vore greit å hatt mogelegheiten til å registrere ein månad no og då. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ja, man kan kjøpe enkelt måneder, de er litt dyre men virker perfekt. 7 pund på xboxliveuk76 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 250 kroner for 12 månader var jo ikkje feil. Men for helvete då. Logga meg inn på Xbox.com, der står det "Automatisk fornyelse: PÅ" Eg ryngde jo og avslutta abonnementet for mange månader sidan. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 mener du kan slå av det selv der på xbox.com Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Eg får endra abonnementet til 1 eller 3 månedlig, men har ikkje funnet eit alternativ for å slå det av. Edit: Joda, der var den. Måtte trykke på ordet "PÅ" der det står "Automatisk fornyelse: PÅ". Dei hadde klart å lure inn ei hyperlenke på ordet som naturlegvis ikkje var så lett å få auge på. Om eg no lar abonnementet gå ut, og så løyser inn ein kode frå xboxliveuk76, vil automatisk fornyelse bli slått på igjen då? Endret 19. oktober 2009 av Zeph Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nei, har du slått av automatisk fornyelse så er den av. Du kan kjøpe ny kode fra xboxliveuk / maximuscards / osv når som helst, den tida du kjøper med koder legges til når forrige periode ender så du skulser ikke bort noe gold-tid uansett med koder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå