AndersK_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Noen som har et forslag til åssen jeg kan designe en ny side? Begynner og bli lei av den forgje nå Mitt eneste krav er at det må være plass til en 468*60 banner der og at siden skal være ganske mørk m/meny. Tar imot alle forslag med stor takk! :wink: Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jah.. jeg og må vel snart ta fatt på det nye domenet mitt.. :-? Hmmz..... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Noen som har et forslag til åssen jeg kan designe en ny side? Begynner og bli lei av den forgje nå Mitt eneste krav er at det må være plass til en 468*60 banner der og at siden skal være ganske mørk m/meny. Tar imot alle forslag med stor takk! :wink: Jeg kan godt lage ett design til deg, men da må jeg få noe for det. enten reklameplass eller penger. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 duh.. Halve moroa er jo å lage design'et da!! Resten er kodinga Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 duh..Halve moroa er jo å lage design'et da!! Resten er kodinga Ja, ja... jeg synes nå 3/4 av moroa er å lage designet da! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 duh..Halve moroa er jo å lage design'et da!! Resten er kodinga Ja, ja... jeg synes nå 3/4 av moroa er å lage designet da! Hehe.. ja noe sånt... Kan si med sikkerhet at det synest jeg og Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg ba om tips til åssen det kunne være, ikke nødvendigvis at noen skulle lage det. Jeg er heller ikke så inn i tabeller.. Det er en av grunnene til at jeg spurte! PS! Skriv i forumet mitt noen Lenke til kommentar
yNx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 duh..Halve moroa er jo å lage design'et da!! Resten er kodinga Ja, ja... jeg synes nå 3/4 av moroa er å lage designet da! For meg er 1/4 å lage designet, 1/4 å kode og resten å få gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå