DigitalOverride Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Så på Microplex nettopp. Fant kategorien "etches". Hva er dette? "Windows Etch, Radiation" så stilig ut, men hva brukes de til? Lykke Til! Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 tror det er noe som man kan klistre på plexi-glasset, slik at når en eller annen lysfarge lyser på den så kommer bildet fram, er ikke sikker stemmer det eller? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Det er et bilde som du setter på plexiglasset ja, det trenger ikke å bli belyst av noe for at du skal se det, selfølgelig må det være litt lys inne i kabinettet da. Veldig stilig egentlig, har sett at det er blitt montert, absolutt å anbefale :smile: Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Så det er litt gjennomsiktig da? Hmmm.... Kanskje det hadde vært noe å vurdere. Computermod'en ("casemoden") min så lang: Radioactive Boot Screen Radioactive Logon Screen Radioactive Background Black Monitor (med muligheter for radioaktiv logo på denne også) AOpen AXH08-Fulltower (eller.no) som skal lakkes svart med radioaktiv logo på begge dører med selvlysende gul lakk :wink: I tillegg skal jeg legge inn et liquid-neon lys i bunnen av kabinettet slik at det lyser "radioactive goo" ut fra bunnen av kabinettet. To 80mm vifter skal lakkes svarte (bare rammene) og jeg skal lakkere to laserskårne radioaktiv-logo griller til dem. Dette blir bare bedre og bedre... Lenke til kommentar
slakken Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Windows Etches ser ut som "frostet" glass Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det finnes jo slike "etches" som er selvlysende da ! da treger du faktisk ikke katoder inne i pc`en din ! :-) Lenke til kommentar
kyre Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 etches er egentlig en folie som får plexien til og se sanblåst ut brukes ofte på baderoms vindure og dusj kabineter Jeg kan lage etches med eget design hvis noen er intresert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå